Εξωγήινη καλλιέργεια κάνναβης στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS) (Video)

Οι επιστήμονες που ασχολούνται με τις φαρμακευτικές μελέτες της κάνναβης έχουν πλέον ένα απίθανο νέο σπίτι για την έρευνά τους σχετικά με το φυτό, τα υποπροϊόντα και τη βιοχημεία του στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.

«Tο ζιζάνιο» της κάνναβης ταξιδεύει ήδη στο διάστημα χάρη στο έργο μιας μικρής καινοτόμου εταιρείας που έχει έδρα το Λέξινγκτον και ονομάζεται Space Tango.

Ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός (International Space Station‎, ISS) είναι ερευνητικός διαστημικός σταθμός που κινείται σε τροχιά γύρω από τη Γη. Είναι ορατός από τον πλανήτη μας δια γυμνού οφθαλμού, με την απόστασή του από την επιφάνειά του να κυμαίνεται μεταξύ 400,2  km και 409,5 χιλιομέτρων. Επειδή η περίοδος της τροχιάς του σταθμού γύρω από τη Γη είναι μία φορά κάθε 90 λεπτά, οι παρατηρητές εντός του βιώνουν μια ανατολή ή δύση του ηλίου περίπου κάθε 45 λεπτά.

Η εταιρεία Space Tango λοιπόν, δημιούργησε ένα εργαστήριο καλλιέργειας μηδενικής βαρύτητας σε μέγεθος φούρνου μικροκυμάτων για τη διεξαγωγή των σχετικών με την κάνναβη ερευνών. Εντός του καλλιεργούνται δύο ποικιλίες κάνναβης, μια πλούσια σε Κανναβιδιόλη-CBD και μια ποικιλία κλωστικής κάνναβης.

Το πρόγραμμα εξωγήινης καλλιέργειας της κάνναβης είναι «μια συμπαραγωγή» της Space Tango με τις εταιρείες Atalo Holdings και Anavii Market. Η πρώτη εταιρεία ασχολείται με τη γενετική της κάνναβης και η δεύτερη καλλιεργεί και εμπορεύεται το φυτό μέσω ενός δικτύου λιανικής πώλησης.

«Κοιτάζουμε από το διάστημα τη γη, για να δημιουργήσουμε εφαρμογές που θα καλυτερέψουν την ανθρώπινη ζωή,»
, λέει ο Πρόεδρος της Space Tango στο Tech Crunch.

«Χρησιμοποιώντας τη μικροβαρύτητα, οραματιζόμαστε ένα μέλλον όπου πολλές από τις επόμενες ανακαλύψεις στην υγειονομική περίθαλψη, τη βιολογία και την τεχνολογία των φυτών μπορεί να δημιουργηθούν εκτός πλανήτη και να μεταφερθούν στη Γη».

Μεταφέροντας τα φυτά στο διάστημα, το Space Tango ελπίζει να μελετήσει κατά πόσον η ανάπτυξη ορισμένων στελεχών τους μπορεί να ελεγχθεί καλύτερα, ελλείψει βαρυτικών πιέσεων.

«Όταν τα φυτά δέχονται το στρες της έλλειψης βαρύτητας ενεργοποιούν μια μια γενετική δεξαμενή μέσω της οποίας παράγουν ενώσεις που τους επιτρέπουν να προσαρμοστούν και να επιβιώσουν», δήλωσε ο Δρ Joe Chappell, μέλος της επιστημονικής συμβουλευτικής ομάδας Space Tango που ειδικεύεται στην ανάπτυξη φαρμάκων.

«Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αντιδρούν τα φυτά σε ένα περιβάλλον όπου αφαιρείται το παραδοσιακό άγχος της βαρύτητας μπορεί να προσφέρει ανακαλύψεις από τις οποίες οι ερευνητές θα μπορούσαν να οδηγηθούν στην ανακάλυψη νέων βιοϊατρικών εφαρμογών».

Το βίντεο του Πανεπιστημίου του Κεντάκι σχετικά με την εξωγήινη καλλιέργεια των φυτών

Πηγή:cannabisnews

ΚΟΣΜΟΣ
Ανέβηκε σήμερα στο ηλεκτρονικό σύστημα συναγογράφησης και θα γράφεται- προς το παρόν- μόνο από νευρολόγους και φυσίατρους - Πληροφορίες ΕΔΩ
ΚΟΣΜΟΣ
Μία απίθανη ιστορία έστησε στον Δήμο Αθηναίων και τον Κώστα Μπακογιάννη ο «Κόμβος Ακτιβιστών για μια Φιλελεύθερη Κοινωνία».
ΚΟΣΜΟΣ
Οι πλαστικές μάσκες μίας χρήσης που καταλήγουν στους ωκεανούς μπορεί να χρειαστούν έως και 450 χρόνια για να αποσυντεθούν
ΚΟΣΜΟΣ
Πριν λίγες μέρες η ηγεσία του ΥΠΑΑΤ αποφάσισε και «διέταξε» την ψήφιση τροπολογίας του νόμου 4139/2013 περί ναρκωτικών (!) που περιλήφθηκε στο νομοσχέδιο για τον εκσυγχρονισμό του αγροτικού τομέα (!)
ΚΟΣΜΟΣ
Συμμετοχή της ΚΑΝΝΑΒΙΟ σε δύο ερευνητικά έργα με καινοτόμες εφαρμογές της βιομηχανικής κάνναβης
ΚΟΣΜΟΣ
Συνελήφθη για πολλοστή φορά ο ασθενής Χρήστος Ριγανάς και μέλος του Συλλόγου Ασθενείς Υπέρ της Χρήσης Φαρμακευτικής Κάνναβης που καλλιεργούσε το φυτό ώστε να έχει άμεση πρόσβαση στο φάρμακό του.