A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Το φρούτο που πρέπει να αποφεύγετε το βράδυ

Η ρουτίνα του ύπνου, η σωστή διατροφή και το κατάλληλο στρώμα, αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για καλό ύπνο.

Ο επαρκής και καλός ύπνος είναι απαραίτητος για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Αν δεν κοιμάστε επαρκή αριθμό ωρών, βάζετε σε κίνδυνο την ψυχική και σωματική σας υγεία.

Οι άνθρωποι που δυσκολεύονται να κοιμηθούν τα βράδια αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο παχυσαρκίας, καρδιακών παθήσεων και διαβήτη.

Αν δεν θέλετε να ξαγρυπνάτε τα βράδια, αποφεύγετε να τρώτε αβοκάντο πριν πάτε για ύπνο, συμβουλεύουν οι ειδικοί.

Σύμφωνα με τον Βρετανό διατροφολόγο Rob Hobson, το αβοκάντο μπορεί να διαταράξει τον ύπνο εάν καταναλώνεται σε τακτική βάση τις ώρες πριν κοιμηθείτε.

Ο λόγος είναι ότι το συγκεκριμένο φρούτο περιέχει ένα αμινοξύ που διεγείρει τον εγκέφαλο.

«Το θέμα του ύπνου είναι τεράστιο και αυτά που επιλέγετε να τρώτε ή να πίνετε αποτελούν τμήμα της “υγιεινής του ύπνου” σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες του τρόπου ζωής που χρήζουν αντιμετώπισης ή κατάλληλης διαχείρισης» τονίζει.

Σύμφωνα με τον Hobson, οι μελιτζάνες, το αβοκάντο, τα καρύδια και η σάλτσα σόγιας περιέχουν ένα αμινοξύ που ονομάζεται τυραμίνη, το οποίο μπορεί να αναστείλει τον ύπνο επειδή προκαλεί την απελευθέρωση μιας ορμόνης, της νορεπινεφρίνης, που διεγείρει τον εγκέφαλο.

Είναι επίσης σημαντικό να αποφεύγετε την κατανάλωση ζάχαρης πριν τον ύπνο.

Τα γλυκά και οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη, μειώνουν τη δραστηριότητα των κυττάρων της ορεξίνης, τα οποία ενεργοποιούν την παραγωγή ντοπαμίνης από τον εγκέφαλο.

Τα χαμηλά επίπεδα ενέργειας, αναγκάζουν πολλούς ανθρώπους να κοιμούνται κατά τη διάρκεια της ημέρας, με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται να κοιμηθούν τη νύχτα.

Για να ενισχύσετε την ποιότητα του ύπνου, προσθέστε στη διατροφή σας περισσότερες τροφές με βιταμίνη Β6, όπως οι μπανάνες, οι γλυκοπατάτες και το τόφου.





Πηγή: express.co.uk, onmed

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Το Skywalker.gr διοργανώνει την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, την ημερίδα-τηλεδιάσκεψη με τίτλο «Θεωρίες συνωμοσίας» Part 2.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Προσχεδιασμένη αχρήστευση στο βιομηχανικό σχεδιασμό είναι η πολιτική σχεδιασμού ενός προϊόντος με τεχνητά περιορισμένη ωφέλιμη ζωή
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Ο homo saecularis είναι το ραφινάτο απόσταγμα της ιστορίας. Για να φτάσουμε σε αυτόν, έπρεπε να ξεφορτωθούμε ένα σωρό βάρη: θρησκευτικά, πολιτικά, το βάρος της παράδοσης.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Φύγαμε από το χωριό για να φτάσουμε Τραπεζούντα μέσα στη νύχτα. Εγώ έκλαιγα, δεν μπορούσα να περπατήσω. Η μάνα μου, με είχε πολλές φορές αγκαλιά.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Σπουδάζω με Υποτροφία - Κλείνουν σε λίγες ημέρες οι αιτήσεις σε Alba Graduate Business School & Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
H δράση του σοβιετικού Συντάγματος Νυχτερινών Βομβαρδισμών 588 με πιλότους μόνο γυναίκες
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x