A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Πώς μπορεί μια φέτα ψωμί να σου καταστρέψει την υγεία

Κατ' αρχήν, εξαρτάται από το είδος του ψωμιού: Όλες οι επιστημονικές και διατροφολογικές απόψεις συμφωνούν πλέον πως το λευκό ψωμί καλύτερα να... λείπει, αφού έχει πολλές θερμίδες και λίγη θρεπτική αξία.

Αντ' αυτού, επιλέγουμε ψωμί ολικής άλεσης, μαύρο ή πολύσπορο που θα μας δώσει «καλούς» υδατάνθρακες και περισσότερες φυτικές ίνες.

Καθοριστικό για την υγεία είναι και το τι θα βάλουμε πάνω στη φέτα του ψωμιού. Αυτό που θα βάλουμε έχει άμεση σχέση με την... περιφέρεια της μέσης μας! Είναι προφανές ότι αν επιλέξουμε πραλίνα, βούτυρο, αλλαντικά, κάθε άλλο παρά ένα ελαφρύ πιάτο θα έχουμε. Καλύτερα να συνοδέψουμε το ψωμί μας με τυρί cottage, μαρούλι, άπαχη γαλοπούλα, φιλέτο κοτόπουλο, συνδυασμοί που θα μας χορτάσουν χωρίς να βλάψουν την υγεία και τα κιλά μας.

Πολλή προσοχή χρειάζεται στο ψήσιμο του ψωμιού, ώστε αυτό να μη μαυρίσει. Με το υπερβολικό ψήσιμο απελευθερώνονται ουσίες που έχουν συσχετιστεί με βλάβες στην υγεία και πιθανό κίνδυνο καρκίνου.

Όσο για το μουχλιασμένο ψωμί, μην ακούς «κόλπα για να το καθαρίσεις» και άλλες παρόμοιες συμβουλές. Απλά, πέταξέ το!




Πηγή: onmed.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
Η παλιότερη τεχνική συντήρησης τροφίμων είναι η αποξήρανση στον ήλιο. Η Ελλάδα δόξα το θεώ έχει ένα μεγάλο διάστημα ηλιοφάνειας στη διάρκεια του χρόνου και μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα με τον ήλιο.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων που έχει λάβει η κυβέρνηση για τη αποφυγή της διάδοσης του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στη χώρα, ο ΕΦΕΤ ενημερώνει τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις τροφίμων
ΤΡΟΦΙΜΑ
Περισσότερα από τα μισά αρτοποιεία της Θεσσαλονίκης κάνουν ήδη διανομές σε σπίτια, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές -κυρίως σε ηλικιωμένους που συνήθιζαν να βγαίνουν κάθε πρωί προκειμένου να προμηθευτούν φρέσκο ψωμί από τον φούρνο της γειτονιάς τους
ΤΡΟΦΙΜΑ
«Μην τρέχετε στα σούπερ μάρκετ. Είναι και θα παραμείνουν ανοιχτά. Ανοιχτές θα παραμείνουν και οι υπαίθριες αγορές (λαϊκές). Να ενημερώνεστε μόνο από τις επίσημες ανακοινώσεις»
ΤΡΟΦΙΜΑ
Έχετε ακούσει ότι η κατανάλωση πρωινού μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό; Έτσι, είστε έτοιμοι να “φορτώσετε” το πρωινό σας τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερες θερμίδες!
ΤΡΟΦΙΜΑ
Τα νηστίσιμα με καταβολές από την αρχαία Ελλάδα είναι πολύ δημοφιλή και σήμερα, κυρίως μετά την Αποκριά
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ