A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Αυτή είναι η καλύτερη διατροφή του 2019

Για πρώτη φορά η Μεσογειακή Διατροφή αναδεικνύεται ως η καλύτερη διατροφή, με βάση μια αμερικανική κατάταξη που ανακοινώθηκε την Τετάρτη και η οποία ανέλυσε 41 διατροφικά προγράμματα.

Η ανάλυση των 41 σχεδίων κατανάλωσης τοποθέτησε επίσης τη μεσογειακή διατροφή στην πρώτη θέση σε διάφορες υποκατηγορίες: την καλύτερη διατροφή για υγιεινή διατροφή, την καλύτερη φυτική διατροφή, την καλύτερη διατροφή για διαβήτη, την κατάθλιψη, διάφορες μορφές καρκίνου αλλά και την πιο εύκολη διατροφή.

Η μεσογειακή διατροφή χαρακτηρίζεται από απλή, φυτική μαγειρική, με την πλειοψηφία κάθε γεύματος να επικεντρώνεται στα φρούτα και τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα φασόλια και τους σπόρους, με λίγα καρύδια και μεγάλη έμφαση στο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο. Πείτε αντίο στην επεξεργασμένη ζάχαρη και το αλεύρι, εκτός από σπάνιες περιπτώσεις. Τα λιπαρά εκτός από το ελαιόλαδο, όπως το βούτυρο, καταναλώνονται σπάνια, αν όχι καθόλου.

Το κρέας μπορεί να κάνει μια σπάνια εμφάνιση, συνήθως για να κάνει το πιάτο πιο γευστικό. Αντ 'αυτού, τα γεύματα μπορεί να περιλαμβάνουν αυγά, γαλακτοκομικά και πουλερικά, αλλά σε πολύ μικρότερες ποσότητες από ό, τι στην παραδοσιακή δυτική διατροφή. Τα ψάρια, ωστόσο, είναι βασικά.

"Είναι κάτι περισσότερο από μια δίαιτα, είναι ένας τρόπος ζωής", δηλώνουν οι διατροφολόγοι. "Επίσης, ενθαρρύνει το φαγητό με τους φίλους και την οικογένειά σας, κοινωνώντας πάνω από τα γεύματα, τρώγοντας τα αγαπημένα σας φαγητά, και σε συνδυασμό με την άσκηση έχετε έναν πλήρη υγιεινό τρόπο ζωής".

Η Μεσογειακή Διατροφή κέρδισε και μια ακόμη διάκριση: κρίθηκε ως καλύτερη δίαιτα για τη διατήρηση της υγείας της καρδιάς.

Για την κατάταξη των 41 διατροφικών προγραμμάτων, επιστρατεύθηκαν ειδικοί στην καρδιολογία, το διαβήτη, τη διαιτολογία – διατροφή, τη ψυχολογία και την παχυσαρκία, οι οποίοι μελέτησαν επιστημονικά δεδομένα για καθεμιά από τις διατροφές.

Τα προγράμματα κρίθηκαν σε επτά κατηγορίες: πόσο εύκολο είναι να τηρηθούν, πόσο πλήρη σε θρεπτικά στοιχεία είναι, πόσο αποτελεσματικά είναι στην πρόσκαιρη ή μακροπρόθεσμη απώλεια βάρους, πόσο ασφαλή είναι και πόσο συμβάλλουν στην πρόληψη ασθενειών.



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
Η παλιότερη τεχνική συντήρησης τροφίμων είναι η αποξήρανση στον ήλιο. Η Ελλάδα δόξα το θεώ έχει ένα μεγάλο διάστημα ηλιοφάνειας στη διάρκεια του χρόνου και μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα με τον ήλιο.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων που έχει λάβει η κυβέρνηση για τη αποφυγή της διάδοσης του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στη χώρα, ο ΕΦΕΤ ενημερώνει τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις τροφίμων
ΤΡΟΦΙΜΑ
Περισσότερα από τα μισά αρτοποιεία της Θεσσαλονίκης κάνουν ήδη διανομές σε σπίτια, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές -κυρίως σε ηλικιωμένους που συνήθιζαν να βγαίνουν κάθε πρωί προκειμένου να προμηθευτούν φρέσκο ψωμί από τον φούρνο της γειτονιάς τους
ΤΡΟΦΙΜΑ
«Μην τρέχετε στα σούπερ μάρκετ. Είναι και θα παραμείνουν ανοιχτά. Ανοιχτές θα παραμείνουν και οι υπαίθριες αγορές (λαϊκές). Να ενημερώνεστε μόνο από τις επίσημες ανακοινώσεις»
ΤΡΟΦΙΜΑ
Έχετε ακούσει ότι η κατανάλωση πρωινού μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό; Έτσι, είστε έτοιμοι να “φορτώσετε” το πρωινό σας τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερες θερμίδες!
ΤΡΟΦΙΜΑ
Τα νηστίσιμα με καταβολές από την αρχαία Ελλάδα είναι πολύ δημοφιλή και σήμερα, κυρίως μετά την Αποκριά
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ