A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Burberry: Γι' αυτό το ρούχο ζήτησε συγγνώμη ο οίκος μόδας και το απέσυρε



Ο βρετανικός οίκος Burberry ζήτησε συγγνώμη για φούτερ με «θηλιά» γύρω από τον λαιμό που παρουσιάστηκε στη διάρκεια της επίδειξης της νέας του συλλογής του για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2019 στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου.

Το βρετανικό brand ανακοίνωσε επίσης ότι θα αποσύρει το φούτερ με κουκούλα (hoodie), μετά τις ανησυχίες που εξέφρασε για το ρούχο η Λιζ Κένεντι μοντέλο που βάδισε στην πασαρέλα.

Η Κένεντι αναφέρθηκε στο θέμα με ανάρτησή της στο Instagram, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία του hoodie και γράφοντας μία μακροσκελή λεζάντα, στην οποία εξηγεί γιατί η «αυτοκτονία δεν είναι μόδα».

Το μοντέλο εκφράζει την ανησυχία του για το σχέδιο του Burberry και αναρωτιέται πώς η εταιρεία μπόρεσε να αγνοήσει τη σύνδεσή του με την αυτοκτονία ειδικά σε μια σειρά αφιερωμένη σε νεαρά κορίτσια και αγόρια.

«Η αυτοκτονία δεν είναι μόδα. Δεν είναι λαμπερή ούτε προχωρημένη και επειδή το σόου είναι αφιερωμένο στη νεολαία που εκφράζει τη φωνή της, θέλω να μιλήσω και να πω πώς μπόρεσε κάποιος να θεωρήσει ότι είναι εντάξει η εμφάνιση. Για να μην αναφέρω τα αυξανόμενα ποσοστά αυτοκτονιών παγκοσμίως».

Εκτός από τις εικόνες αυτοκτονίας, το μοντέλο είπε ότι η θηλιά στο φούτερ που παρουσιάστηκε στην επίδειξη μόδας την περασμένη Κυριακής θυμίζει επίσης την «τρομακτική ιστορία του λιντσαρίσματος».

Μια τεράστια μάρκα, όπως η Burberry, η οποία θεωρείται εμπορική και αριστοκρατική, δεν θα έπρεπε να αγνοήσει μια τέτοια προφανή ομοιότητα, σημειώνει στην ανάρτησή της η Κένεντι και αναφέρει ότι όταν είδε το φούτερ βίωσε ξανά την εμπειρία αυτοκτονίας που είχε στην οικογένειά της και ότι ζήτησε να μιλήσει με κάποιον, αλλά της είπαν να γράψει ένα γράμμα. Είχα μία σύντομη συνομιλία με κάποιον, αλλά μου είπε ότι «είναι μόδα» και ότι «κανένας δεν ενδιαφέρεται για την προσωπική μου ιστορία» προσθέτει.

Μετά την ανάρτηση στον λογαριασμό του μοντέλου στο Instagram ο Burberry και ο επικεφαλής δημιουργικού, Ρικάρντο Τίσι αφαίρεσαν τις φωτογραφίες του φούτερ από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σε μια δήλωση προς την εφημερίδα «The Independent», ο διευθύνων σύμβουλος του οίκου Burberry, Μάρκο Γκομπέτι ανέφερε: «Λυπούμαστε βαθύτατα για τη δυσαρέσκεια που προκάλεσε ένα από τα προϊόντα που παρουσιάστηκαν στη συλλογή Tempest A / W 2019».


ΑΠΕ-ΜΠΕ



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΚΟΣΜΟΣ
Η Επιτροπή έχει ήδη προχωρήσει σε νομικές ενέργειες κατά της εταιρείας για τις συμφωνημένες παραδόσεις δόσεων - «Δεν υπάρχει ανανέωση παραγγελιών, θα δούμε τι θα γίνει»
ΚΟΣΜΟΣ
Χαίρομαι που ανακοινώνω ότι οι εργασίες για να τεθεί σε λειτουργία το Ψηφιακό Πράσινο Πιστοποιητικό τον Ιούνιο, βρίσκονται σε καλό δρόμο
ΚΟΣΜΟΣ
Δείτε για ποιους η μία δόση του εμβολίου φαίνεται ότι είναι επαρκής. Τι αναφέρει η μία εκ των συγγραφέων της μελέτης και καθηγήτρια στην Ιατρική Σχολή Icahn, Δρ. Viviana Simon
ΚΟΣΜΟΣ
«Άλλα συμβόλαια και άλλες τεχνολογίες εμβολίων θα ακολουθήσουν»
ΚΟΣΜΟΣ
"Αποτύχαμε", είπε, "αισθάνομαι σαν αποδιοπομπαίος τράγος που κινητοποιεί τα πιο σκοτεινά, τα πιο αντιδημοκρατικά συναισθήματα" μετά τον θρίαμβο του Λαϊκού Κόμματος τον οποίο περιέγραψε ως «την Τραμπική δεξιά»
ΚΟΣΜΟΣ
Η Pfizer/BioNTech έχει ζητήσει να λάβει έγκριση το εμβόλιό της στις ΗΠΑ και την Ευρώπη για παιδιά ηλικίας 12-15 ετών. Κλινικές δοκιμές σε παιδιά και βρέφη άνω των 6 μηνών ανακοίνωσε η Moderna
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x