A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο λεωφορεία χωρίς οδηγό στους δρόμους των Τρικάλων με εξελιγμένη τεχνολογία 5G

Η  δεύτερη «φουρνιά» λεωφορείων χωρίς οδηγό, θα κινούνται εντός και εκτός του αστικού ιστού της πόλης των Τρικάλων, από τον  ερχόμενο Σεπτέμβριο, με εξελιγμένη τεχνολογία 5G, στο πλαίσιο του προγράμματος  «AVINT».

Το «AVINT» είναι ένα ερευνητικό έργο που χρηματοδοτείται από τον κύκλο «ερευνώ-καινοτομώ» της Γενικής Γραμματείας Έρευνας Τεχνολογίας και  στοχεύει στην ενσωμάτωση αυτόματων λεωφορείων χωρίς οδηγό στον αστικό  συγκοινωνιακό ιστό. 

Το όραμα της πόλης, όπως αναφέρεται για το  συγκεκριμένο έργο,   είναι να προσφέρει αποτελεσματικές λύσεις, μέσω της εισαγωγής καινοτόμων, έξυπνων και κοινωνικά προσβάσιμων υπηρεσιών και  τεχνολογιών για τη βελτίωση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης της πόλης, θέτοντας στο επίκεντρο τον πολίτη.

Μάλιστα, στην τελευταία του συνεδρίαση το δημοτικό συμβούλιο Τρικάλων  έκρινε με σχετική απόφαση που πήρε, αναγκαίο τον  καθορισμό και την έγκριση των  Αστικών Γραμμών Λεωφορείων (διαδρομών) καθώς και των αντίστοιχων στάσεων στην πόλη των  Τρικάλων έτσι ώστε να επιτευχθεί καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού  κοινού, μετά από πρόταση της  Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.  Στην ίδια συνεδρίαση εξετάστηκε η προοπτική της ενσωμάτωσης αυτόματων οχημάτων  στον κυκλοφοριακό ιστό μιας ελληνικής πόλης και η επίδειξη αυτών μέσα  από μια προσεκτικά σχεδιασμένη διαδρομή στην πόλη.

Τα οχήματα των λεωφορείων χωρίς οδηγό, θα κινούνται εντός του αστικού ιστού της πόλης των Τρικάλων και θα εκτελείται κυκλική διαδρομή που θα συνδέει το κέντρο της πόλης (οδός Όθωνος) με το υπεραστικό  ΚΤΕΛ, το οποίο βρίσκεται στις παρυφές της πόλης.  Οι στόχοι του  έργου, όπως τονίστηκε στη συνεδρίαση, στο πλαίσιο σχετικής εισήγησης, είναι η διερεύνηση των επιπτώσεων της εγκατάστασης μιας γραμμής  λεωφορείων χωρίς οδηγό στον κυκλοφοριακό ιστό της πόλης των Τρικάλων.

Στους στόχους του έργου εντάσσονται και οι διαδικασίες αδειοδότησης σε τεχνικό και νομοθετικό επίπεδο, η αποτίμηση των αποτελεσμάτων ως προς τον  κυκλοφοριακό ιστό, τη λειτουργικότητα, την αποδοχή από το κοινό, την οικονομική βιωσιμότητα και την επεκτασιμότητα.

Επίσης, στόχος είναι, όπως αναφέρθηκε, η διάχυση των αποτελεσμάτων τόσο στον ελληνικό όσο και στον παγκόσμιο χώρο που θα μπορεί να προάγει την αυτόματη οδήγηση ως μέρος  μιας μελλοντικής έξυπνης πόλης τονίζοντας την πρωτοπορία μιας ελληνικής  πόλης σε αυτό, είναι ένας ακόμα από τους στόχους του παραπάνω έργου. 

Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου υποστηρίζει πως «το να σκεφτόμαστε και να πράττουμε διαφορετικά αποτελεί την αρχή την αναγέννησης της πόλης και της περιοχής. Καμία αλλαγή δεν θα πετύχει αν πρώτα δεν αλλάξουμε εμείς. Και τα Τρίκαλα αλλάζουν».


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΕΛΛΑΔΑ
Ο πρώην προπονητής παιδικών τμημάτων μπάσκετ Νίκος Σειραγάκης έχει καταδικαστεί για 36 περιπτώσεις ασέλγειας σε βάρος ανηλίκων παιδιών.
ΕΛΛΑΔΑ
Μη ανισχνεύσιμη είναι μετά τις 6 Μαΐου η παρουσία του κορωνοϊού SARS-CoV-2 στα αστικά λύματα της Θεσσαλονίκης
ΕΛΛΑΔΑ
Λάβρος κατά της δημόσιας τηλεόρασης εμφανίστηκε ο συνήγορος του Βασίλη Δημάκη, Θανάσης Καμπαγιάννης, κατά την τοποθέτησή του σε πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ.
ΕΛΛΑΔΑ
H επιτροπή Μεταγωγών έκανε δεκτό το αίτημα του Βασίλη Δημάκη να μεταφερθεί στην δικαστική φυλακή Κορυδαλλού Ι.
ΕΛΛΑΔΑ
Την απαγόρευση διακίνησης και διάθεσης βιοκτόνου προϊόντος ανακοινώνει ο ΕΟΦ.
ΕΛΛΑΔΑ
Συνολικά, 18 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι σε ΜΕΘ, ενώ 173 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x