A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Bloomberg: Οι αστοχίες στα ηλεκτρονικά συστήματα της Boeing οφείλονται στην απασχόληση άπειρων και προσωρινών εξωτερικών εργαζομένων

Κατά τη διάρκεια των ερευνών του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης για τα ηλεκτρονικά συστήματα των αεροσκαφών 737 Max και 787 Dreamliner της Boeing, προκύπτει πως υπάρχουν ακόμη πολλές αστοχίες στον εσωτερικό σχεδιασμό της γραμμής παραγωγής του κατασκευαστή, που σχετίζονται με την ανάθεση του σχεδιασμού και συναρμολόγησης των ηλεκτρονικών συστημάτων τους από εξωτερικούς συνεργάτες (outsourcing), που απασχολούσαν άπειρους και προσωρινούς εργαζομένους.

   
Όπως αναφέρεται στο πρακτορείο Bloomberg, η εταιρεία και οι προμηθευτές της είχαν μεταβιβάσει την ανάπτυξη και την κατασκευή τμήματος του software του 737 Max σε εξωτερικούς συνεργάτες, που απασχολούσαν προσωρινούς εργαζόμενους. Αυτοί οι εργαζόμενοι με σχέση ορισμένου χρόνου, στην πλειονότητά τους μόλις αποφοιτήσαντες από τα πανεπιστήμια, είχαν προσληφθεί για συγκεκριμένο χρόνο από τις συνεργαζόμενες εταιρείες πληροφορικής HCL Technologies και Cyient Ltd στην Ινδία.

   
Πολλοί από αυτούς τους εργαζόμενους αμοίβονταν με μόλις 9 δολάρια, όπως τονίζουν στο Bloomberg ειδικοί μηχανικοί. Όπως ανέφερε ο πρώην μηχανικός της Boeing Ρικ Λούντκε, που ήταν υπεύθυνος για τους ελέγχους πτήσεων, η μεταβίβαση των εργασιών αυτών σε τρίτους και εξωτερικούς συνεργάτες είχε στόχο τη μείωση του κόστους.

   
Το ελαττωματικό ηλεκτρονικό κύκλωμα του Boeing 737 Max ενοχοποιείται για τις δύο πολύνεκρες πτώσεις, που στοίχισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπους, τον Οκτώβριο του 2018 και τον φετινό Μάρτιο. Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών παραμένει καθηλωμένος στο έδαφος μετά το δυστύχημα του Μαρτίου, προκαλώντας απώλειες ενός δισ. δολαρίων στο πρώτο τρίμηνο στην Boeing.

   
Όπως τονίζει ο πρώην μηχανικός πληροφορικής της εταιρείας Μαρκ Ράμπιν, το εξειδικευμένο και πολύπειρο προσωπικό δεν ήταν πλέον απαραίτητο στην εταιρεία. Ο ίδιος προσθέτει πως ο κώδικας του συστήματος δεν ήταν σωστός και συχνά έπρεπε να γίνονται τροποποιήσεις και ρυθμίσεις. Οι προγραμματιστές της HLC εργάζονταν πάνω σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις που τους έδιναν οι μηχανικοί της Boeing.

   
Εκπρόσωπος της Boeing δήλωσε στο Bloomberg πως η ασφάλεια παραμένει κύριος στόχος της εταιρείας, ακόμη κι όταν μοιράζεται τη δουλειά με εξωτερικούς συνεργάτες.

Γιώργης-Βύρων Δάβος



   
Πηγή: Businessinsider.it, ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΚΟΣΜΟΣ
Η Επιτροπή επιφυλάσσεται του δικαιώματός της να εξετάσει την τελική νομοθεσία προκείμενου να επιβεβαιώσει ότι συμμορφώνεται με το ευρωπαϊκό δίκαιο
ΚΟΣΜΟΣ
Ταχύτερη ανταπόκριση του ΔΕΔΔΗΕ στα αιτήματα των καταναλωτών ρεύματος, ενώ θα περιορίσει το πλήθος των βλαβών και το χρόνο αποκατάστασης, εγκαθιστά ο Διαχειριστής.
ΚΟΣΜΟΣ
Τα συμπτώματα αυτά σχετίζονται με την εκδήλωση πιο σοβαρής νόσου Covid-19 και με χειρότερη έκβασή της
ΚΟΣΜΟΣ
Λέει η η ιαπωνικής καταγωγής καθηγήτρια Ανοσοβιολογίας Ακίκο Ιβασάκι της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Γιέηλ. Για «αίνιγμα» έκανε λόγο ο ανοσολόγος Άβερι Όγκαστ του Πανεπιστημίου Κορνέλ.
ΚΟΣΜΟΣ
Για να κυκλοφορήσεις πεζός και με άνεση, στην Αθήνα, πρέπει να έχεις κάνει, εκατό ώρες Yoga το λιγότερο, να το λέει η ψυχούλα και η καρδιά σου και να έχεις αντανακλαστικά, Σαολίν!
ΚΟΣΜΟΣ
Δωρεά ενός σύγχρονου Φωτοβολταϊκού συστήματος Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας προς το ΚΕΝΤΡΟ ΑΓΑΠΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x