A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Μεγάλος δήμος έστειλε μαζικά ειδοποιητήρια για κλήσεις 20ετίας - Ζητά την εξόφλησή τους


Συντάκτης: Α.Καρυπίδου

Ειδοποιητήρια για κλήσεις που έκοψε η δημοτική αστυνομία πριν από περίπου 20 χρόνια και αφορούσαν παράνομο παρκάρισμα, αλλά και άλλες παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έλαβαν στα χέρια τους το τελευταίο διάστημα δημότες της Θεσσαλονίκης. 


Πρόκειται για κλήσεις παρελθόντων ετών, του 2001, του 2002 και μεταγενέστερα, που δεν έχουν τακτοποιηθεί οικονομικά και τις οποίες απέστειλαν ταχυδρομικώς οι αρμόδιες υπηρεσίες του κεντρικού δήμου. 


"Δικαίως οι πολίτες διαμαρτύρονται για τις κλήσεις παρελθόντων ετών, όμως είναι αυστηρές οι συστάσεις από το Ελεγκτικό Συνέδριο προς τους δήμους. Οι κλήσεις δεν παραγράφονται εάν δεν παρέλθει εικοσαετία", δήλωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM" ο αντιδήμαρχος Οικονομικών του δήμου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Κούπκας. 


"Είναι ένα τεράστιο αγκάθι. Όταν ο πολίτης λαμβάνει κλήση του 2001 ή του 2002 είναι δείγμα κακής διοίκησης. Δεν είναι, όμως, στο χέρι μας να πούμε 'ξεχάστε τες' ή 'πετάξτε τες'. Δεν μπορούμε ως δήμος να διαγράψουμε κλήσεις καθώς το νομοθετικό πλαίσιο είναι αυστηρό" πρόσθεσε ο κ.Κούπκας.


Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Οικονομικών έχει δοθεί εντολή προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου να αποστέλλονται οι κλήσεις που έχουν κοπεί την τελευταία πενταετία προκειμένου να ενημερώνονται οι οδηγοί και να τακτοποιούν τις οφειλές τους. 


Παράλληλα, ο κ.Κούπκας ανέφερε πως μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020 θα δημιουργηθεί στον δήμο Θεσσαλονίκης η "ηλεκτρονική ταυτότητα οφειλέτη". Πρόκειται για μια ενιαία συγκεντρωτική ηλεκτρονική καρτέλα που θα δίνει τη δυνατότητα τόσο στους δημότες όσο και στις υπηρεσίες του δήμου να γνωρίζουν τις συνολικές οφειλές και από που προέρχονται. 


Τέλος, στους στόχους της αντιδημαρχίας είναι η άμεση εγκατάσταση του ηλεκτρονικού POS ώστε να μπορούν να τακτοποιούνται οι οφειλές ηλεκτρονικά, καθόλη τη διάρκεια του 24ωρου, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία των πολιτών στο δημαρχείο και τις δημοτικές κοινότητες. 

 



Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/φωτο@pixabay



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΕΛΛΑΔΑ
Στη σύλληψη του πρώην καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, Δημήτρη Λιγνάδη, προχώρησαν οι αρμόδιες αρχές
ΕΛΛΑΔΑ
Ο σταρ του Χόλιγουντ, ηγείται ενός επενδυτικού ταμείου που θα προσπαθήσει να εντοπίσει ταχέως αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις πράσινης τεχνολογίας για να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
ΕΛΛΑΔΑ
Παρέμβαση του Ινστιτούτου Θαλάσσιας Προστασίας «Αρχιπέλαγος» στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας
ΕΛΛΑΔΑ
Οι επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης - που είναι "ρατσιστική, σεξιστική και ελίτ" - γίνονται ήδη αισθητές.
ΕΛΛΑΔΑ
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί μία από τις βασικές του προτεραιότητες, θα απευθύνει ήδη από σήμερα μήνυμα προς τον ΟΗΕ ώστε οι Ηνωμένες Πολιτείες να μπορέσουν να επιστρέψουν στην συμφωνία του Παρισιού σε διάστημα ενός μηνός
ΕΛΛΑΔΑ
Το Ελληνικό Δίκτυο ΦΙΛΟΙ της ΦΥΣΗΣ/ Naturefriends Greece έχει θέσει ψηλά στην ατζέντα του τη Μείωση των Αστικών Στερεών Αποβλήτων και την Οικολογική - Αποκεντρωμένη – Κοινωνικά Δίκαιη διάχειρισή τους.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x