A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Μεγάλος δήμος έστειλε μαζικά ειδοποιητήρια για κλήσεις 20ετίας - Ζητά την εξόφλησή τους


Συντάκτης: Α.Καρυπίδου

Ειδοποιητήρια για κλήσεις που έκοψε η δημοτική αστυνομία πριν από περίπου 20 χρόνια και αφορούσαν παράνομο παρκάρισμα, αλλά και άλλες παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έλαβαν στα χέρια τους το τελευταίο διάστημα δημότες της Θεσσαλονίκης. 


Πρόκειται για κλήσεις παρελθόντων ετών, του 2001, του 2002 και μεταγενέστερα, που δεν έχουν τακτοποιηθεί οικονομικά και τις οποίες απέστειλαν ταχυδρομικώς οι αρμόδιες υπηρεσίες του κεντρικού δήμου. 


"Δικαίως οι πολίτες διαμαρτύρονται για τις κλήσεις παρελθόντων ετών, όμως είναι αυστηρές οι συστάσεις από το Ελεγκτικό Συνέδριο προς τους δήμους. Οι κλήσεις δεν παραγράφονται εάν δεν παρέλθει εικοσαετία", δήλωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM" ο αντιδήμαρχος Οικονομικών του δήμου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Κούπκας. 


"Είναι ένα τεράστιο αγκάθι. Όταν ο πολίτης λαμβάνει κλήση του 2001 ή του 2002 είναι δείγμα κακής διοίκησης. Δεν είναι, όμως, στο χέρι μας να πούμε 'ξεχάστε τες' ή 'πετάξτε τες'. Δεν μπορούμε ως δήμος να διαγράψουμε κλήσεις καθώς το νομοθετικό πλαίσιο είναι αυστηρό" πρόσθεσε ο κ.Κούπκας.


Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Οικονομικών έχει δοθεί εντολή προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου να αποστέλλονται οι κλήσεις που έχουν κοπεί την τελευταία πενταετία προκειμένου να ενημερώνονται οι οδηγοί και να τακτοποιούν τις οφειλές τους. 


Παράλληλα, ο κ.Κούπκας ανέφερε πως μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020 θα δημιουργηθεί στον δήμο Θεσσαλονίκης η "ηλεκτρονική ταυτότητα οφειλέτη". Πρόκειται για μια ενιαία συγκεντρωτική ηλεκτρονική καρτέλα που θα δίνει τη δυνατότητα τόσο στους δημότες όσο και στις υπηρεσίες του δήμου να γνωρίζουν τις συνολικές οφειλές και από που προέρχονται. 


Τέλος, στους στόχους της αντιδημαρχίας είναι η άμεση εγκατάσταση του ηλεκτρονικού POS ώστε να μπορούν να τακτοποιούνται οι οφειλές ηλεκτρονικά, καθόλη τη διάρκεια του 24ωρου, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία των πολιτών στο δημαρχείο και τις δημοτικές κοινότητες. 

 



Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/φωτο@pixabay



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΕΛΛΑΔΑ
Σήμερα θα ξεπεράσουμε τους 100.000 εμβολιασμούς σε μια ημέρα και ότι τον Μάιο αναμένεται να κάνουμε επιπλέον 2,3 εκατ. εμβολιασμούς
ΕΛΛΑΔΑ
924 κρούσματα εντοπίστηκαν στην Αττική και τα 247 στη Θεσσαλονίκη, ενώ 279 ήταν τα κρούσματα το κέντρο της Αθήνας
ΕΛΛΑΔΑ
Εν μέσω χειροκροτημάτων στην τελευταία του κατοικία
ΕΛΛΑΔΑ
Οι μαθητές νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων όλης της χώρας οι μαθητές νηπιαγωγείων
ΕΛΛΑΔΑ
Δημοσιογράφοι Χωρίς Σύνορα (RSF): Η δημοσιογραφία παρεμποδίζεται στα δύο τρίτα του πλανήτη. ΟΗΕ: Έκκληση στις κυβερνήσεις για στήριξη της Ελευθερίας του Τύπου
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x