A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Μπορώ να φτιάξω τον μεταβολισμό μου με το πρωινό;

Μπορώ να φτιάξω τον μεταβολισμό μου με το πρωινό;

Έχετε ακούσει ότι η κατανάλωση πρωινού μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό; Έτσι, είστε έτοιμοι να “φορτώσετε” το πρωινό σας τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερες θερμίδες! Όμως, οι ερευνητές λένε πως κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο. Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει καμία έρευνα που να αποδεικνύει ότι το πρωινό μπορεί να ενισχύσει τον μεταβολισμό.

Τι λένε όμως οι διαιτολόγοι σχετικά με το θέμα; Το πρωινό δεν επηρεάζει τον μεταβολισμό με τον τρόπο που οι άνθρωποι πιστεύουν ότι το κάνει. Υπάρχουν μελέτες που υποστηρίζουν πως το πρωινό ενδείκνυται για τη διαχείριση του βάρους, αλλά όχι για την αύξηση του μεταβολισμού.

Εάν κάνετε διατροφή, και είστε μπερδεμένοι για το πώς αυτό μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό σας για να χάσετε βάρος, μην ανησυχείτε. Όσο αναφέραμε παραπάνω δεν σημαίνουν ότι πρέπει να παραλείψετε το πρωινό σας γεύμα. Ακριβώς επειδή η κατανάλωση πρωινού μπορεί να μην βελτιώσει το μεταβολισμό σας δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραλείψετε το γεύμα εξ ολοκλήρου. Υπάρχουν σίγουρα οφέλη και όταν τρώτε ένα υγιεινό πρωινό και όταν τρώτε κανονικά γεύματα όλη την ημέρα.

Χρειάζεστε ένα πρωινό χαμηλών θερμίδων εν κινήσει; Ναι, είναι αλήθεια ότι δεν έχουμε πολύ χρόνο το πρωί, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είστε μέχρι το μεσημεριανό γεύμα με άδειο στομάχι. Ήρθε η ώρα να σταματήσετε να παραλείπετε το πρωινό! Στο Nshop.gr μπορείτε να βρείτε πολλές φυσικές τροφές ανώτερης ποιότητας που καλύπτουν τις απαιτήσεις του σύγχρονου ανθρώπου και σας προσφέρουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Ο καλύτερος τρόπος για να φάτε ένα πρωινό χαμηλών θερμίδων κάθε πρωί είναι να το προετοιμάσετε εκ των προτέρων. Μπορείτε να προετοιμάσετε ένα υγιεινό πρωινό για όλη την εβδομάδα, ξοδεύοντας μόνο μια ώρα περίπου την Κυριακή. Στη συνέχεια, απλά τα συσκευάζετε στο ψυγείο και είναι έτοιμα να τα φάτε.

Αφού αποκτήσετε αυτή τη συνήθεια, όλο το πρόγραμμα σχετικά με την κατανάλωση πρωινού γίνεται ευκολότερο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
«Η συνεχιζόμενη εξάπλωση του νέου ιού SARS-CoV-2 και της νόσου COVID-19 που προκαλείται από το SARS-CoV-2, αποτελεί μια σοβαρή πρόκληση για την ανθρωπότητα»
ΤΡΟΦΙΜΑ
Οι γυναίκες που συνήθως ξυπνούν νωρίς, κινδυνεύουν λιγότερο να παρουσιάσουν καρκίνο του μαστού
ΤΡΟΦΙΜΑ
Έρευνα από το Ινστιτούτο Βιοϊατρικών Επιστημών του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν καθόρισε τον τρόπο με τον οποίο η κανέλα μπορεί να γίνει όπλο στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας.

ΤΡΟΦΙΜΑ
Το πρωινό, που θεωρείται από πολλούς ειδικούς το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας, δεν βοηθά στην απώλεια κιλών και στη μείωση του βάρους.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Συμπληρώματα για καύση λίπους: Ποια έχουν αποτέλεσμα και τι να προσέχετε – Επιστημονικές αποδείξεις
ΤΡΟΦΙΜΑ
Ο μεταβολισμός είναι ο ρυθμός με τον οποίο το σώμα σας καίει θερμίδες. Κάνοντας έξυπνες επιλογές μπορείτε να βοηθήσετε το σώμα σας να αυξήσει τον μεταβολισμό του.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x