A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Μπορώ να φτιάξω τον μεταβολισμό μου με το πρωινό;

Μπορώ να φτιάξω τον μεταβολισμό μου με το πρωινό;

Έχετε ακούσει ότι η κατανάλωση πρωινού μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό; Έτσι, είστε έτοιμοι να “φορτώσετε” το πρωινό σας τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να κάψετε περισσότερες θερμίδες! Όμως, οι ερευνητές λένε πως κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο. Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει καμία έρευνα που να αποδεικνύει ότι το πρωινό μπορεί να ενισχύσει τον μεταβολισμό.

Τι λένε όμως οι διαιτολόγοι σχετικά με το θέμα; Το πρωινό δεν επηρεάζει τον μεταβολισμό με τον τρόπο που οι άνθρωποι πιστεύουν ότι το κάνει. Υπάρχουν μελέτες που υποστηρίζουν πως το πρωινό ενδείκνυται για τη διαχείριση του βάρους, αλλά όχι για την αύξηση του μεταβολισμού.

Εάν κάνετε διατροφή, και είστε μπερδεμένοι για το πώς αυτό μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό σας για να χάσετε βάρος, μην ανησυχείτε. Όσο αναφέραμε παραπάνω δεν σημαίνουν ότι πρέπει να παραλείψετε το πρωινό σας γεύμα. Ακριβώς επειδή η κατανάλωση πρωινού μπορεί να μην βελτιώσει το μεταβολισμό σας δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραλείψετε το γεύμα εξ ολοκλήρου. Υπάρχουν σίγουρα οφέλη και όταν τρώτε ένα υγιεινό πρωινό και όταν τρώτε κανονικά γεύματα όλη την ημέρα.

Χρειάζεστε ένα πρωινό χαμηλών θερμίδων εν κινήσει; Ναι, είναι αλήθεια ότι δεν έχουμε πολύ χρόνο το πρωί, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είστε μέχρι το μεσημεριανό γεύμα με άδειο στομάχι. Ήρθε η ώρα να σταματήσετε να παραλείπετε το πρωινό! Στο Nshop.gr μπορείτε να βρείτε πολλές φυσικές τροφές ανώτερης ποιότητας που καλύπτουν τις απαιτήσεις του σύγχρονου ανθρώπου και σας προσφέρουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Ο καλύτερος τρόπος για να φάτε ένα πρωινό χαμηλών θερμίδων κάθε πρωί είναι να το προετοιμάσετε εκ των προτέρων. Μπορείτε να προετοιμάσετε ένα υγιεινό πρωινό για όλη την εβδομάδα, ξοδεύοντας μόνο μια ώρα περίπου την Κυριακή. Στη συνέχεια, απλά τα συσκευάζετε στο ψυγείο και είναι έτοιμα να τα φάτε.

Αφού αποκτήσετε αυτή τη συνήθεια, όλο το πρόγραμμα σχετικά με την κατανάλωση πρωινού γίνεται ευκολότερο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
H Foodwatch αποκάλυψε πως ένα προϊόν στα οκτώ, ανάμεσα στα 152 που ήλεγξε, περιέχει αρωματικούς υδρογονάνθρακες ορυκτών ελαίων.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Οι περισσότεροι έχουμε συνδέσει την μέλισσα με το μέλι. Ωστόσο η μέλισσα δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Στο προϊόν διαπιστώθηκε η παρουσία σαλμονέλας με αποτέλεσμα να το ανακαλέσει από την αγορά ο Ενιαίος Φορέας Τροφίμων.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Ανακαλείται από τον ΕΦΕΤ ρολό κοτόπουλο κατεψυγμένο καθώς βρέθηκε σαλμονέλα.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Η διαφορά τους είναι εμφανής στο χρώμα όπου το ιχθυοκαλλιέργειας είναι σκούρο και μαύρο σε πολλά σημεία.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x