A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Τα κυριότερα γνωρίσματα όσων έσπευσαν να «στοκάρουν» χαρτιά τουαλέτας εν μέσω πανδημίας...

 

Ένα από τα πρώτα προϊόντα που κόντεψαν να εξαφανιστούν από τα ράφια των απανταχού καταστημάτων εν μέσω πανδημίας του κορωνοϊού, ήταν τα χαρτιά τουαλέτας.

Μια νέα διεθνής δειγματοληπτική έρευνα από Γερμανούς επιστήμονες αποκαλύπτει για πρώτη φορά τα κυριότερα γνωρίσματα όσων έσπευσαν να «στοκάρουν» χαρτιά τουαλέτας στο σπίτι τους. Σε γενικές γραμμές, είναι οι μόνιμα αγχώδεις τύποι, οι συστηματικά οργανωτικοί και τελειομανείς, καθώς και γενικότερα οι ηλικιωμένοι.

Οι ερευνητές του Ινστιτούτου Εξελικτικής Ανθρωπολογίας Μαξ Πλανκ στη Λειψία, με επικεφαλής τον Τέο Τόπε, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό PloS One, μελέτησαν μέσω ερωτηματολογίων, που αναρτήθηκαν στα κοινωνικά δίκτυα, τη συμπεριφορά, τον χαρακτήρα και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά 1.029 ανθρώπων από 35 χώρες (μεταξύ των οποίων η Ελλάδα) μετά το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 τον Μάρτιο στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Μερικές εταιρείες παραγωγής χαρτιών τουαλέτας ανέφεραν ότι η ζήτηση για τα προϊόντα τους αυξήθηκε έως κατά 700%, παρ' όλες τις εκκλήσεις των κυβερνήσεων (και στη χώρα μας) ότι δεν υπήρχε λόγος πανικού, καθώς η τροφοδοσία της αγοράς ήταν εξασφαλισμένη.

Όπως προκύπτει από την ανάλυση του ψυχολογικού προφίλ των συμμετεχόντων στην έρευνα, το Νο 1 γνώρισμα όσων γέμισαν το σπίτι τους με χαρτιά τουαλέτας, ήταν το πόσο άγχος και απειλή ένιωσαν από την πανδημία. Όσο μεγαλύτερη ήταν η απειλή που ένιωθαν, τόσο περισσότερα χαρτιά αγόρασαν. Σε σημαντικό βαθμό, αυτό είχε να κάνει γενικότερα με το πόσο συναισθηματικές αντιδράσεις έχει ένας άνθρωπος και ειδικότερα πόσο τείνει να αγχώνεται στη ζωή του για διάφορα πράγματα.

Το δεύτερο γνώρισμα της προσωπικότητας που συνδέεται με τη μαζική αγορά χαρτιών τουαλέτας, είναι ο βαθμός ευσυνειδησίας, οργανωτικότητας, τελειομανίας, προβλεπτικότητας και σύνεσης που έχει κάποιος. Επίσης σε όλο τον κόσμο οι μεγαλύτερης ηλικίας «στοκάρισαν» περισσότερα χαρτιά από ό,τι νεότεροι, ενώ οι Αμερικανοί αγόρασαν περισσότερα από όσα οι Ευρωπαίοι.

Πάντως οι ερευνητές επεσήμαναν ότι, παρά τις ανωτέρω διαπιστώσεις, «απέχουμε ακόμη πολύ από το να έχουμε κατανοήσει πλήρως το φαινόμενο».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

 

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΚΟΣΜΟΣ
Οι αυστραλιανές αρχές θα θέσουν σε καραντίνα περισσότερους από 300.000 κατοίκους προαστίων βορείως της Μελβούρνης από αργά σήμερα το βράδυ και για ένα μήνα για να περιοριστεί ο κίνδυνος εξάπλωσης του κορωνοϊού
ΚΟΣΜΟΣ
Οι διαφημίσεις περισσότερων από 400 εταιρειών, ανάμεσά τους η Coca-Cola και η Starbucks, θα εξαφανιστούν από σήμερα από το Facebook
ΚΟΣΜΟΣ
Όταν ο Ντάριο Νέου, ηλικίας 52 ετών, αρρώστησε με πολύ υψηλό πυρετό στις αρχές Απριλίου, τότε ξεκίνησε η μάχη του με την COVID-19. Χωρίς να το γνωρίζει, ο ηλικιωμένος πατέρας του είχε ήδη ασθενήσει με τον ιό.
ΚΟΣΜΟΣ
Οι αρχές έχουν κατορθώσει μέχρι τώρα να απελευθερώσουν από το κύκλωμα 44 παιδιά, μεταξύ των οποίων και ένα βρέφος τριών μηνών.
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν εξέδωσε ένταλμα σύλληψης για τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ και 35 ακόμα πρόσωπα αναφορικά με τη δολοφονία του στρατηγού Κασέμ Σουλεϊμανί
ΚΟΣΜΟΣ
Ο πρώην πρωθυπουργός της Γαλλίας Φρανσουά Φιγιόν καταδικάσθηκε σε φυλάκιση 5 ετών, τα δύο από τα οποία χωρίς αναστολή, σε μια υπόθεση πλασματικών θέσεων εργασίας που είχε δηλητηριάσει την προεδρική εκστρατεία του το 2017.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x