A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

13 γαλακτοκομικές εταιρείες έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στο κλίμα από ότι η εταιρεία εξόρυξης BHP | Του Βασίλη Λύγκα

Επιβαρύνουν την κλιματική κρίση οι εκπομπές από 13 γαλακτοκομικές εταιρείες

Του Βασίλη Λύγκα

Δεκατρείς από τις μεγαλύτερες γαλακτοκομικές επιχειρήσεις στον κόσμο σε συνδυασμό έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στο κλίμα από ό, τι η εταιρεία εξόρυξης BHP ή ο πετρελαϊκός γίγαντας ConocoPhillips, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε  την περασμένη εβδομάδα.
 
Η ανάλυση δείχνει ότι ο αντίκτυπος των 13 εταιρειών στην κλιματική κρίση αυξάνεται, με αύξηση κατά 11% των εκπομπών τα δύο χρόνια μετά τη συμφωνία για την αλλαγή του κλίματος στο Παρίσι του 2015, κυρίως λόγω της ενοποίησης στον τομέα. 

«Σε αντίθεση με τον αυξανόμενο δημόσιο έλεγχο των εταιρειών ορυκτών καυσίμων, υπάρχει μικρή δημόσια πίεση για να καταστεί υπεύθυνη η παγκόσμια εταιρεία κρέατος και γαλακτοκομικών για τις εκπομπές τους», δήλωσε ο Shefali Sharma, Ευρωπαίος διευθυντής της IATP και συγγραφέας της έκθεσης. «Λίγες από αυτές τις εταιρείες αναφέρουν ακόμη και τις εκπομπές τους.»

«Καθώς οι κυβερνήσεις επιταχύνουν τους κλιματικούς τους στόχους, πρέπει να σταματήσει η αύξηση των γαλακτοκομικών και δημόσιων κινήτρων μεγάλης κλίμακας που αυξάνουν περαιτέρω την εταιρική παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων, την παραγωγή και τις εκπομπές», είπε. «Η αγροτική ζωή και το μέλλον του πλανήτη μας εξαρτώνται από αυτό.»

Περισσότερο από το 90% των εκπομπών των εταιρειών γαλακτοκομικών προϊόντων παράγονται από τις ίδιες τις αγελάδες, κυρίως με τη μορφή μεθανίου.

Επιστημονικές εκθέσεις έχουν δείξει ότι η μεγάλη κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων καθώς και κρέατος, πρέπει να μειωθεί σημαντικά στις πλούσιες χώρες για την αντιμετώπιση της έκτακτης ανάγκης για το κλίμα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Στους χαλεπούς καιρούς της πανδημίας μπαίνει δυναμικά στη δημόσια συζήτηση, στην Ευρώπη τουλάχιστον, το θέμα της πεζή μετακίνησης
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Επειδή πολλοί ομογενείς ζουν μακριά από την Ελλάδα και με την αγάπη της, δεν ξέρουν, ίσως και δεν θέλουν να ξέρουν την ελληνική πραγματικότητα.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Στις 4 Οκτωβρίου 1957, ένα ηχητικό σήμα που εκπεμπόταν κάθε 96 λεπτά πάνω από τις Ηνωμένες Πολιτείες καθήλωσε τους ειδικούς: η Σοβιετική Ενωση είχε μόλις κερδίσει την πρώτη μάχη στο διάστημα.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Τα τελευταία χρόνια στη μικρή μας χώρα που βρίσκεται στην επικαιρότητα και προκαλεί το ενδιαφέρον όλων είναι αυτό της επιστροφής των μαρμάρων του Παρθενώνα
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Μετά την επιτυχία των sneakers της αλυσίδας Lidl και η αλυσίδα Carrefour στρέφεται προς τη μόδα.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x