A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

ΕΚΠΟΙΖΩ: Πρόστιμο 250.000 ευρώ σε e-shop από την Προστασία Καταναλωτή

 

Πρόστιμο 250.000 ευρώ επέβαλε η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στην επιχείρηση «Mobilepoint.gr» όπως γνωστοποίησε με ανακοίνωσή της η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με επιστολή τους, η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση», ενημέρωσαν τη γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή για το μεγάλο αριθμό παραπόνων-καταγγελιών που έλαβαν από καταναλωτές για την εν λόγω εταιρία ηλεκτρονικού εμπορίου.

Όπως αναφέρουν στην έρευνα των καταγγελιών από την ΕΚΠΟΙΖΩ και την ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση», επισημάνθηκαν πλήθος παραβάσεων της εταιρείας και ελήφθησαν υπόψη, ο μεγάλος αριθμός των καταγγελιών, ο αυξημένος κίνδυνος παραπλάνησης και πρόσκλησης ζημίας στους καταναλωτές, καθώς και το οικονομικό όφελος που επεδίωξε η ως άνω εταιρεία σε βάρος τους. Οι καταναλωτές αισθάνονταν αβοήθητοι και παραπλανημένοι λόγω των παρελκυστικών και παράνομων πρακτικών της εταιρείας.

Συγκεκριμένα οι καταγγελίες αφορούσαν παραγγελίες στις οποίες είχαν προβεί οι καταναλωτές μέσω διαδικτύου για την αγορά προϊόντων τεχνολογίας (όπως κινητά τηλέφωνα, tablet, laptop, τηλεόραση, ψυγείο), σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες των καταναλωτών και της ΕΚΠΟΙΖΩ η επικοινωνία με την εταιρεία ήταν ανέφικτη, με αποτέλεσμα να μην παραλάβουν ποτέ τα προϊόντα που είχαν παραγγείλει και προπληρώσει, όπως επίσης και την επιστροφή των χρημάτων τους, ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Τα παραπάνω συνιστούν παράβαση της νομοθεσίας περί καταναλωτή (ν. 2251/1994) και συγκεκριμένα: της μη παράδοσης των προϊόντων, της μη επιστροφή χρημάτων αμέσως μετά την καταγγελία της σύμβασης, τις εσφαλμένες πληροφορίες αναφορικά με την παράδοση των προϊόντων, την παραπλάνηση ως προς την έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή και την ανακριβή ενημέρωση καταναλωτών ως προς το δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση

Η ΕΚΠΟΙΖΩ, αλλά και όλες οι Ενώσεις Καταναλωτών μέλη της ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση» θεωρούν ότι η επιβολή προστίμου κινείται στη σωστή κατεύθυνση, ως προς την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.

Τέλος, η ΕΚΠΟΙΖΩ συμβουλεύει τους καταναλωτές να είναι πολύ προσεκτικοί στις διαδικτυακές τους αγορές. Για περισσότερες πληροφορίες και ενημέρωση για τα θέματα των διαδικτυακών αγορών και τα δικαιώματα των καταναλωτών μπορούν να ανατρέξουν στην ιστοσελίδα της.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής ένδυσης στην Ευρώπη, κατέγραφε προσωπικές συζητήσεις των υπαλλήλων της
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Καταγγελίες φτάνουν στην Ένωση Εμποροϋπαλλήλων του νομού Θεσσαλονίκης για εργοδότες που εκβιάζουν τους εργαζόμενους τους ώστε να μην γνωστοποιήσουν κρούσματα
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Ένα απίστευτο περιστατικό καταγράφηκε προ ημερών σε έλεγχο συνεργείου του ΕΦΚΑ στα Τρίκαλα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Αναστάτωση προκλήθηκε το πρωί στο ταχύπλοο καταμαράν «WorldChampion» της SeaJets στο λιμάνι της Σύρου
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Πρόστιμο επιβλήθηκε σε βάρος μιας διάσημης αθλητικών ρούχων επειδή άφηνε να εννοηθεί ότι τα «αντιιικά» κολάν της είναι αποτελεσματικά απέναντι στην επιδημία του κορωνοϊού
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Οι ποινές που επιβλήθηκαν στα δύο κανάλια έχουν να κάνουν με την δημοσιοποίηση «εγγράφων της ποινικής διαδικασίας»
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x