A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Έχουν όντως την έγκριση της Παναγίας; Του Τάκη Ψαρίδη

Έχουν όντως την έγκριση της Παναγίας;  Του Τάκη Ψαρίδη

 


Αλήθεια, είναι τόσο πιστοί στα θεία οι διάφοροι κουμουτσάκοι και χαρδαλιάδες, ή απλώς μαζεύουν τις ψήφους των πιστών;

Μελέτησα λίγο το σκηνικό με τον Χαρδαλιά σε κέντρο διασκεδάσεως, όπου μπροστά του πάνω στο τραπέζι είχε μοστράρει την εικόνα της Παναγίας δίπλα στο ποτήρι με το ουίσκι. (πολύ πριν μας δείξει ότι φιλάει τα χέρια των παπάδων).

Έκανα πολλές σκέψεις.

Μήπως κερνάει την Παναγία μια «ουισκιά»;

Ένα «σίβας να ΄ουμε΄» ως άντρας βαρύς και ασήκωτος που είναι;

Μήπως θέλει να τον προστατεύει παντού ακόμα και στην διασκέδαση του;

Όπως στις νταλίκες με το κρεμασμένο στο παμπριζ «μπαμπά μην τρέχεις» και η «Παναγιά μαζί σου»;

Αλλά πάλι δεν διαθέτει την αυθεντικότητα του νταλικέρη.

Και τελικά, από τι και από ποιον κινδυνεύει στο κέντρο που διασκεδάζει;

Προφανώς και δεν κινδυνεύει και δεν ζητά προστασία.

Άλλωστε, τί προστασία να ζητήσει ο υπεύθυνος της «προστασίας»;

Απλώς δείχνει πως έχει την Παναγιά μαζί του σε ό,τι και αν κάνει.

Από τα μέτρα που παίρνει για την προστασία μας, έως και την διασκέδαση του.

Έχει δηλαδή την έγκριση, όχι μόνο του Μωυσή, αλλά και μιας δύναμης ανώτερης ακόμα και απ’ τον Μωυσή που είναι η Παναγία.

Είναι η γνωστή εξουσία της Δεξιάς που με της «πατρίδος την τιμή και την πίστη την αγία», κάνει ο,τι θέλει γιατί έχει την έγκριση της Παναγίας.

Δεν έχει σημασία αν δεν έχει την έγκριση της κοινωνίας.

Αποσπά την έγκριση της «κοινής πίστης» που καταργεί ακόμα και τον ορθολογισμό της «κοινής λογικής» και όλα φαίνονται καλώς καμωμένα.

Έτσι η ευχή «καλή Παναγιά» μετατρέπεται σε «καλές δουλειές να έχουμε».

Κλασική δεξιά αντίληψη και συμπεριφορά.

Βεβαίως στην πραγματικότητα αυτό που είναι μαζί τους δεν είναι η Παναγία, αλλά τα πληρωμένα ιερά μίντια των οποίων διαθέτουν την έγκριση και την απόλυτη σιωπή για ό,τι και αν κάνουν.

Μια σιωπή που θα την ζήλευαν ακόμα και τα μίντια του Ερτογάν.

Γιαυτό και τα «θαύματα» είναι καθημερινά.

Ενώ για παράδειγμα πνίγονται η Καρδίτσα και τα Επτάνησα, τα κυβερνητικά μίντια δεν εμφανίζουν ούτε έναν άνθρωπο (αριθμός 1) που να καταγγέλλει τους υπευθύνους που δεν έκανα την δουλειά τους, δηλαδή τα απαιτούμενα αντιπλημμυρικά έργα.

Προβάλουν μόνο ατέλειωτες περιγραφές των καταστροφών και επιρρίπτουν τις ευθύνες στην κλιματική αλλαγή.

Έκανε δηλαδή η Παναγιά το θαύμα της και εξαφάνισε παντελώς αυτούς που διαμαρτύρονται και μαζί τους υπευθύνους που δεν μερίμνησαν για τα κατάλληλα έργα;

Τα πράγματα χειροτερεύουν ολοένα και περισσότερο και ενώ ταυτοχρόνως καταργείται η «κοινή λογική», είναι φυσικό να εντείνεται ο ανορθολογισμός.

Διότι, πώς ο κόσμος να μην αρνηθεί την μάσκα και να μην πιστεύει σε ιδεοληψίες και συνωμοσιολογίες, όταν του δίνουν το παράδειγμα ο υπουργοί του, οι κουμουτσάκοι και οι χαρδαλιάδες που είναι και οι κατ’ εξοχήν υπεύθυνοι για την προστασία του;

Μπορεί οι ίδιοι να επιδεικνύουν πως ό,τι και αν κάνουν έχουν την Παναγιά μαζί τους, όμως όντως την έχουν; #Χαρδαλιας

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Η τεχνολογική επανάσταση του χρήματος: Έκθεση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου διαπιστώνει ότι το ψηφιακό χρήμα φέρνει βαθιές αλλαγές παγκοσμίως.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Ο μάστορης του λόγου περιγράφει τα αισθητά. Τους δίνει χρώμα και ύφος. Τα τοποθετεί με τάξη.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Τα πολιτικά πρόσωπα δεν σταματούν να δίνουν συγχαρητήρια δημόσια στους αθλητές, ενώ στην πραγματικότητα δεν κάνουν τίποτα για να τους βοηθήσουν.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
O Roberto Calasso, που απεβίωσε προχθές σε ηλικία 80 ετών, ήταν ένα από τα τελευταία ιερά τέρατα των ιταλικών γραμμάτων
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Πολλές φορές αυτή η αντίθεση αποτέλεσε εστία έντονων συζητήσεων για την ανωτερότητα μεταξύ «θαλασσινών» και «βουνίσιων» ή «ορεσίβιων».
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Η ιστορική πορεία της ελληνικής οικονομίας στηρίχθηκε σε ένα ιδιόμορφο παραγωγικό υπόδειγμα
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x