A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Η δημόσια εκπαίδευση υπό την ομηρία ενός πολυεθνικού κολοσσού

 

φωτο: Wikimedia Commons

Της Διονυσίας Ποταμίτου

Απίστευτος όγκος ψηφιακών δεδομένων (ονόματα, διευθύνσεις εκπαιδευτικών και μαθητών και τα υπολογιστικά τους συστήματα) που αφορούν το Ελληνικό Δημόσιο Σύστημα Εκπαίδευσης βρίσκεται υπό την κατοχή ενός πολυεθνικού κολοσσού στο χώρο της τηλεκπαίδευσης και γενικά της Hardware και SoftWare NetWorking Technology (Τεχνολογία Εξοπλισμού και Λογισμικού Δικτύωσης Υπολογιστών ) με δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενους παγκοσμίως και με τζίρο που ξεπερνά τα δις δολάρια ετησίως...μια εταιρεία που τα λεγόμενα brand names( μέτοχοι ) της παραμένουν άγνωστα...

 

H ΑΛΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ  ΔΙΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

 

…συγκεκριμένα χαρακτηριστική είναι  η  άλωση του χώρου της τηλεκπαίδευσης  από το Cisco Networking Academy ( το γνωστό και ως NetAcad ) που υπάρχει από το 1997 και το οποίο μέχρι και πρίν λίγα χρόνια ήταν απλωμένο σε πάνω από 150 χώρες, με πάνω από 10.000 εκπαιδευτικούς φορείς ενταγμένους και πάνω από  1,5 εκατομμύριο μαθητές και εκατοντάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας  «εγγεγραμένους» και άρα φακελωμένους από την πολυεθνική .. και το φακέλωμα αυτό αφορά όχι μόνο στα προσωπικά  τους  στοιχεία αλλά και στο σύνολο των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων τους, τις διασυνδέσεις τους,  τις ιστοσελίδες που επισκέπτονται, τα πρακτικά εργαστήρια τους,  τις επιδόσεις τους και τις αξιολογήσεις τους… ..πολυεθνικές σαν την Cisco μπορούν να μπλοκάρουν τα συστήματα διεπικοινωνίας και να τα «ρίχνουν» όποτε θέλουν να τροποποιούν τα δεδομένα τους  παραποιώντας τα, να προωθούν εκπαιδευτικούς φορείς και στελέχη κατά  επιλογήν σε βάρος άλλων  που θα τους δημιουργούν απίστευτα προβλήματα πρόσβασης  κι αξιοπιστίας …παράλληλα προωθώντας από τη μια προιόντα που εξασφαλίσουν τα συστήματα αυτά κι από την  άλλη κακοπροαίρετα λογισμικά που τα κάνουν ευάλωτα και διαβλητά…

 

…η ομηρία του εκπαιδευτικού μας συστήματος μέσω των προγραμμάτων τηλεκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες ιδιαίτερα μέσω του webex είναι πλεον ένα καθεστώς ..η πολυεθνική έχει εισβάλει στα προγράμματα σπουδών του δημοσίου εκπαιδευτικού συστήματος έχει πάρει χρήμα για να τα εκσυγχρονίσει και να τα αλώσει από τα μέσα μαζί με όλα τα ευαίσθητα πληροφοριακά δεδομένα που αφορούν στελέχη της εκπαίδευσης, διεργασίες και μαθητές καθώς η γενική τάση είναι οι σύγχρονες και ασύγχρονες μορφές τηλεκπαίδευσης .. η εταιρεία πλέον θα ρυθμίζει πόσο καλά ή πόσο κακά θα λειτουργεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα...τα δικά της λάθη ή παραλείψεις, εσκεμμένες ή απρόσκοπτες θα ανακόπτουν την σειρά των ημερήσιων μαθημάτων και θα προκαλούν αληθινό χάος μέσα στο εκπαιδευτικό εικονόχωρο ουσιαστικά υποβαθμίζοντας μέχρις ευτελισμού την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών ...η εποχή όπου η ανθρώπινη επικοινωνία μας η διαπροσωπική αλλά και διομαδική διεταιρική με όλες τις λεπτομέρειες της θα διέρχεται μέσα από τους κεντρικούς υπολογιστές πολυεθνικών  έχει έρθει αμετάκλητα …

 

…τα εκπαιδευτικά κινήματα και οι φορείς τους επείγει άμεσα να αφυπνιστούν και να αναπροσανατολιστούν ως προς τους κινηματικούς τους στόχους  ώστε  να αντιμετωπίσουν τους ύπουλους αυτούς πολυεθνικούς εισβολείς που ελέγχουν την διεπικοινωνία των ψηφιακών συστημάτων ( εξοπλισμούς και λογισμικά ) και  διαχειρίζονται έρημην των κοινωνιών τον εκπαιδευτικό πολιτισμό μας και γενικότερα τον επικοινωνιακό πολιτισμό μας …

 

...διαβάστε εδώ για τα 8 "πράγματα" που είναι σημαντικό να ξέρει κάθε εκπαιδευτικός, κηδεμόνας και μαθητής για τον πολυεθνικό αυτό ανώνυμο πολυεθνικό κολοσσό επιβήτορα της εκπαίδευσης και της ψηφιακής διεπικοινωνίας γενικά στην χώρα μας ...

 

www.cisco.com/c/en_dz/about/blog-africa/2017/8-things-you-didnt-know-about-Cisco.html

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Ο διάλογος για την τηλε-εκπαίδευση έχει ξεκινήσει τουλάχιστον 2 δεκαετίες πριν από την αρχή της πανδημίας, αλλά για το μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού ήταν κάτι άγνωστο.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Για κάποιο χρονικό διάστημα θα χρειαστεί να την αξιοποιήσουμε την τηλε-εκπαίδευση, οπότε ας τη γνωρίσουμε καλύτερα.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Η έναρξη των μαθημάτων μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έχει οριστεί στις 8:00 για τα λύκεια και στις 8:30 για τα γυμνάσια και κάθε διδακτική ώρα διαρκεί 40 λεπτά.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Τα παιδιά μου ξεκίνησαν αυτές τις μέρες το Γυμνάσιο. Από τον Ιούνιο, ο Ν. 4692/2020 προβλέπει ότι θα βαθμολογούνται πλέον και για τη διαγωγή τους, όπως σε παλιότερες εποχές.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Οι υπέρμαχοι των προσωπικών ελευθεριών πέτυχαν σήμερα μια νίκη μετά την ακύρωση από την ευρωπαϊκή δικαιοσύνη ενός κρίσιμου μηχανισμού που επέτρεπε τη μεταφορά προσωπικών δεδομένων ανάμεσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τις Ηνωμένες Πολιτείες
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x