A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε λιγότερη ζάχαρη;

 

Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε λιγότερη ζάχαρη;

 

Κανένας δεν μπορεί να ισχυριστεί πως η ζάχαρη δεν είναι μια άκρως εθιστική και απολαυστική ουσία. Όταν η καθημερινή διατροφή ενός ανθρώπου εμπεριέχει τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα, τότε το ίδιο του το σώμα αρχίζει να επιθυμεί ολοένα και περισσότερη ποσότητα σακχάρων, ώστε να συντηρήσει αυτό το θετικό - και ταυτόχρονα εθιστικό - αίσθημα ικανοποίησης. Ωστόσο, αυτή η περίσσεια ποσότητα σακχάρου σε χρόνια βάση στο αίμα, προκαλεί κινδύνους όπως ο σακχαρώδης διαβήτης, οι καρδιακές παθήσεις και όλα αυτά συνδυασμένα με την αλματώδη αύξηση βάρους για το άτομο.

 

Γι’ αυτό η μείωση της κατανάλωσης των σακχάρων αποτελεί μονόδρομο για την υγεία και την ευεξία σας. Απορρίπτοντας τα ζαχαρούχα προϊόντα, θα παρατηρήσετε βραχυπρόθεσμες αλλά και μακροπρόθεσμες αλλαγές και οφέλη για τη συνολική σας υγεία και διατροφή, ειδικά τώρα που οι περισσότεροι από εμάς εργάζονται από σπίτι.  Ας εξερευνήσουμε μερικά από τα πράγματα που συμβαίνουν στο σώμα μας, καθώς μειώνουμε την κατανάλωση σακχάρων:

 

Είστε λιγότερο “φουσκωμένοι”

Όπως αναφέραμε, η ζάχαρη μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους και “φούσκωμα”, οπότε με τη μείωσή της θα παρατηρήσετε μια ραγδαία μείωση του βάρους σας καθώς και μείωση του πρηξίματος στο δέρμα σας. Επιπλέον το δέρμα σας θα αποκτήσει μια φυσική λάμψη, όπου σε συνδυασμό με την αγορά των προϊόντων σας από ένα κατάστημα με μεγάλη ποικιλία σε καλλυντικά και συμπληρώματα διατροφής, θα απογειώσετε τη συνολική σας εμφάνιση στο μέγιστο! Για ακόμα πιο άμεσα αποτελέσματα, μπορείτε να μειώστε και την κατανάλωση υγρών με περιεκτικότητα σε ζάχαρη, όπως τα αναψυκτικά, ο καφές και το τσάι, αυξάνοντας περισσότερο την κατανάλωση νερού μέσα στη μέρα, με ένα ή δύο ποτήρια ανα ώρα να αποτελεί την ιδανική λύση.

 

Η επιθυμία σας για ζάχαρη υποχωρεί

Αφού πάρετε την απόφαση να μειώσετε στο ελάχιστο τη ζάχαρη, στην αρχή θα σας φαίνεται βασανιστικό - κάτι που είναι απολύτως φυσιολογικό. Καθώς όμως το σώμα και οργανισμός σας συνηθίσει την απουσία της ζάχαρης, θα οδηγηθείτε τελείως φυσικά στην κατανάλωση των πιο “καθαρών” τροφίμων, όπως είναι τα φρούτα, τα λαχανικά και τα όσπρια. Επομένως λιγότερη επιθυμία για ζάχαρη σημαίνει καλύτερες διατροφικές επιλογές για τον οργανισμό σας σε βάθος χρόνου.

 

Τα γλυκά σας προσφέρουν περισσότερη ικανοποίηση

Εάν μειώσετε τη ζάχαρη, θα παρατηρήσετε πως η κατανάλωση σακχαρώδων τροφίμων σας δίνει μια εντονότερη αίσθηση γλυκύτητας. Και αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να απολαύσετε γλυκά τρόφιμα που είναι ταυτόχρονα υγιεινά για εσάς, όπως είναι οι μπάρες πρωτεΐνης, που βελτιώνουν το σώμα σας αλλά ταυτόχρονα σας παρέχουν και την απόλαυση μιας γλυκιάς γεύσης.

 

Τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σταθεροποιούνται

Τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα θα σταθεροποιηθούν και θα έρθουν σε φυσιολογικά επίπεδα στην περίπτωση που αφαιρέσετε από την διατροφή σας τις μεγάλες και γενναίες ποσότητες ζάχαρης. Το σάκχαρο στο αίμα είναι υπεύθυνο για χρόνιες παθήσεις, όπως είναι ο διαβήτης και οι καρδιακές παθήσεις. Με χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας, και με την σταθεροποίησή του, θα αποκτήσετε όχι μόνον περισσότερη ενέργεια αλλά και καλύτερη διάθεση.

 

Βελτιώνετε τον ύπνο σας

Η ζάχαρη είναι ικανή να σας κρατήσει ξάγρυπνους καθ όλη τη διάρκεια της νύχτας, με αποτέλεσμα να μην καταφέρετε να κοιμηθείτε αυτές τις απαραίτητες 7-8 ώρες ξεκούρασης που είναι αναγκαίες. Εάν όμως περιορίσετε τη ζάχαρη, καταναλώνοντας περισσότερα τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες και λαχανικά, δεν θα έχετε καταφέρει μόνο να σταθεροποιήσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, αλλά θα έχετε καλύτερη πέψη και λιγότερη διέγερση κατα τις νυχτερινές ώρες. Γι’ αυτό αποφύγετε τα σακχαρούχα τρόφιμα το βράδυ, ώστε να εξασφαλίσετε έναν υγιές και ξεκούραστο ύπνο που θα σας πλημμυρίσει με ενέργεια το επόμενο πρωί.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
Η απαγόρευση θα ισχύσει επίσης για όλα τα ποτά που περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα ή τεχνητά γλυκαντικά.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Αν θέλετε να περιορίσετε τη ζάχαρη που καταναλώνετε, αλλά δεν μπορείτε να πιείτε τον καφέ πικρό, υπάρχει λύση!
ΤΡΟΦΙΜΑ
Ο... πειρασμός για κάτι γλυκό που τόσο συχνά μας κυριεύει μέσα στην ημέρα και που τόσο έχει “δαιμονοποιηθεί” διατροφικά, ίσως τελικά να βοηθάει και σε κάτι σημαντικό.

ΤΡΟΦΙΜΑ
Ένας σημαντικός λόγος που επιμένω σε μια διατροφή χωρίς ζάχαρη είναι ότι διαπίστωσα πολύ μεγάλη διαφορά.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Είναι ένα από τα πιο συχνά και... ανομολόγητα ερωτήματα ή σκέψεις που κάνουμε καθημερινά: μέχρι πόσα γλυκά μπορώ να φάω, για να μην παχύνω; Δείτε τι λέει επ' αυτού μια διαιτολόγος.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Ακόμη και γιαούρτια με την ετικέτα "βιολογικά", που συχνά θεωρούνται τα πιο υγιεινά, στην πραγματικότητα μπορεί να αποτελούν μια αφανή πηγή πρόσθετης ζάχαρης
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x