A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

3 Τρόποι Βελτίωσης της Επικοινωνίας μεταξύ Δικηγόρων και Εντολέων

 

3 Τρόποι Βελτίωσης της Επικοινωνίας μεταξύ Δικηγόρων και Εντολέων

 

Οι πιο συνηθισμένες καταγγελίες που κάνουν οι εντολείς μιας δικηγορικής εταιρείας, είναι σχετικά με την αποτυχία της ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ του δικηγόρου και του εντολέα. Η επικοινωνία μεταξύ αυτών των δύο πλευρών είναι θεμελιώδης για την οικοδόμηση, μιας ισχυρής και διαρκούς σχέσης εμπιστοσύνης. Γίνεται λοιπόν σαφές πως, ένας δικηγόρος οφείλει να δείχνει το κατάλληλο ενδιαφέρον στο νομικό πρόσωπο, χωρίς να αγνοεί τις εκκλήσεις του και να είναι πάντοτε διαθέσιμος για εκείνον.

 

Εάν εσείς οι ίδιοι είστε δικηγόροι, οι οποίοι περνάτε μεγάλο μέρος του χρόνου σας στο δικαστήριο, τότε οφείλετε να διαχειριστείτε καλύτερα τον χρόνο σας και την ανταπόκρισή σας στα μηνύματα των εντολέων σας μέσω email και τηλεφωνημάτων. Η ιδανικότερη λύση θα ήταν να ορίσετε κάποιο άτομο από το προσωπικό σας που διακατέχεται από αξιοπιστία και υπευθυνότητα, να απαντάει σε αυτά τα μηνύματα, ώστε να προγραμματίζετε δια μέσω αυτού τα ραντεβού σας με τους εντολείς σας, όταν εσείς δεν θα είστε διαθέσιμοι. Βεβαιωθείτε λοιπόν πως έχετε έναν υπάλληλο που μπορεί να προγραμματίζει τις συναντήσεις σας και να διευθετεί ο ίδιος τα θέματα χωρίς την δικιά σας παρέμβαση, όπου αυτό είναι εφικτό.

 

Πέρα όμως από την καθημερινό προγραμματισμό και την επικοινωνία με τους εντολείς, υπάρχουν άλλοι τρεις σημαντικότατοι τρόποι βελτίωσης της επικοινωνίας μεταξύ δικηγόρων και εντολέων, οι οποίοι θα πρέπει να αναφερθούν:

 

1. Διατηρήστε τους πελάτες σας ενήμερους για την πρόοδο των υποθέσεών τους

 

Συνιστάται να έχετε στο προσωπικό σας κάποιο άτομο (όχι απαραίτητα δικηγόρο) ο οποίος θα έχει αναλάβει την συνεχή ενημέρωση των εντολέων σας σχετικά με την υπόθεσή του. Μπορεί για παράδειγμα να είστε δικηγόρος και να μην έχετε λάβει κάποια τελευταία ενημέρωση από την απόφαση της ασφαλιστική εταιρείας σχετικά με την υπόθεση του εντολέα σας, ή μπορεί το δικαστήριο να μην έχει εκδώσει ακόμα την ετυμηγορία του, όμως αυτό δεν σημαίνει πως ο εντολέας πρέπει να μένει στο “σκοτάδι”. Κατά τη διάρκεια όλης αυτής της χρονικής περιόδου, οι εντολείς μπορεί να πιστεύουν πως τους αγνοείτε ή τους έχετε λησμονήσει.

 

Για να διατηρήσετε την αφοσίωση και την ικανοποίηση των πελατών σας, πρέπει πάντα να τους υπενθυμίζετε ότι εξακολουθείτε να εργάζεστε πάνω στην υπόθεσή τους. Γι’ αυτό λοιπόν πρέπει να έχετε στη διάθεσή σας ένα άτομο το οποίο θα αναλάβει την εντατική και τη συστηματική ενημέρωση των εντολέων σας.

 

2. Ενημερώστε τους εντολείς σας σχετικά με νομοθετικές αλλαγές και ρυθμίσεις που πιθανόν να επηρεάσουν τις υποθέσεις τους

 

Η αποστολή τακτικών ανακοινώσεων και newsletters από τη δικηγορική σας εταιρεία είναι ένας πολύ αποδοτικός τρόπος για να να ενημερώστε νυν και πρώην πελάτες και συνεργάτες σας σχετικά με νομοθετικές αλλαγές που θα μπορούσαν να τους επηρεάσουν.

 

Ενημερώστε τους επίσης για εναλλακτικούς τρόπους νομικής υποστήριξης και τομείς πρακτικής του δικηγορικού σας γραφείου. Είναι αποκλειστικά δική σας ευθύνη να πληροφορήσετε τους πελάτες σας σχετικά με την προστιθέμενη αξία των νομικών σας υπηρεσιών. Εκτός βέβαια από το να τους ενημερώνετε δια ζώσης ή μέσω newsletters, μπορείτε επίσης να διοργανώνετε σεμινάρια ή webinars για διάφορα νομικά θέματα που τους αφορούν. Αδράξτε κάθε ευκαιρία για να αποδείξετε την εμπειρία και την αξιοπιστία σας. Άλλωστε ένας δικηγόρος στην Αθήνα που καταφέρνει και παραμένει ενεργός και δραστήριος στον κλάδο του, παρέχοντας αποτελεσματική νομική συμβουλευτική και εκπροσώπηση, είναι εκείνος ο οποίος θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των εντολέων του.

3. Υπενθυμίστε τακτικά στους πελάτες σας τα οφέλη που αποκτούν από τις υπηρεσίες σας

 

Οι πελάτες σας είναι τόσο απασχολημένοι με τις δικές τους ασχολίες όσο μπορεί να είστε και εσείς. Αυτό σημαίνει πως δεν είναι συνήθως σε θέση να αναγνωρίσουν τη σκληρή προσπάθεια που προσφέρετε στη νομική τους υπόθεση. Πολύ συχνά λοιπόν μπορεί να έχετε καταφέρει το ακατόρθωτο, και στο τέλος να μην εισπράξετε ούτε την αναγνώρισή τους. Εάν λοιπόν πετυχαίνετε σημαντικά αποτελέσματα για τους εντολείς σας, ενημερώστε τους σε τακτική βάση. Μην περιμένετε μέχρι το πέρας της υπόθεσης για να τους πληροφορήσετε. Έτσι θα αποκτήσετε την εκτίμηση αλλά την αναγνώρισή τους.

 

Όπως διαπιστώσατε και οι ίδιοι, υπάρχουν κάποιοι βασικοί τρόποι βελτίωσης της επικοινωνίας μεταξύ δικηγόρων και εντολέων, οι οποίοι κυρίως βασίζονται στην άμεση ενημέρωση, στην ειλικρίνεια και την αξιοπιστία που μπορεί να προβάλλει μια δικηγορική εταιρεία στους πελάτες της. Διότι οι νομικές υπηρεσίες αφορούν πραγματικές νομικές υποθέσεις ανθρώπων, με πραγματικά προβλήματα τα οποία απαιτούν αποτελεσματικές λύσεις, συνδυασμένες με ένα κλίμα συνέπειας και υπευθυνότητας.

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΕΛΛΑΔΑ
Επιδικάστηκε αποζημίωση 200.000 ευρώ σε μητέρα που έχασε την κόρη της σε ηλικία 7 ετών μαθήτρια, αφού έμεινε κατάκοιτη για 9 έτη μετά τον εμβολιασμό κατά της ιλαράς, παρωτίτιδας και ερυθράς
ΕΛΛΑΔΑ
Βρετανία Γερμανία σχετικά με το εμβόλιο της Astrazeneca.Μπορείς να κάνεις άλλο εμβόλιο στην β δόση; Ο εμβολιασμός των παιδών που ξεκινά στον Καναδά.
ΕΛΛΑΔΑ
Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 363.904
ΕΛΛΑΔΑ
Τέλος τα click away και click inside - Εντός του Μαΐου επαναλειτουργούν τα γυμναστήρια μόνο για τους εμβολιασμένους, επαναλειτουργία των φροντιστηρίων από τις 10 του μήνα για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου
ΕΛΛΑΔΑ
Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 362.004. Στους 11.029 συνολικά οι θάνατοι
ΕΛΛΑΔΑ
Σχεδόν κάθε γειτονιά της Ελλάδας έχει μερικά αδέσποτα. Η επιβίωσή τους εξαρτάται από τη φιλοζωϊα των περίοικων.
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x