Φτερά για την Επιστήμη | ΓεωΣυναντήσεις με τους Cl. Bacri & A. Normier

Είναι μόλις 30 χρόνων και έχουν κάνει το γύρο του πλανήτη με ένα ελαφρύ αεροπλανάκι, για να βοηθήσουν ερευνητές, γεωλόγους, γεωφυσικούς, αρχαιολόγους, οικολόγους σε αποστολή στις τέσσερις γωνιές του κόσμου.

Το Φεστιβάλ Les Rencontres de la Terre – ΓεωΣυναντήσεις έχει την τιμή να παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα την αποστολή “Φτερά για την Επιστήμη” της Clémentine Bacri και του Adrien Normier.

Η ΓεωΣυνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 5 Ιουνίου και ώρα  9 μ.μ. στον κήπο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών (Λόφος Νυμφών, Θησείο) στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος.

Διηγήθηκαν τις περιπέτειες τους και τις ανακαλύψεις που έκαναν μαζί με τους επιστήμονες στην Ελλάδα (Νερό), στη Χιλή (Αέρας), στην Ινδονησία (Φωτιά) και στο Περού (Γη).

Συγκεκριμένα, στις τέσσερις αυτές χώρες του πλανήτη θα συναντήσουμε ιστορίες για το νερό, τη φωτιά, τον αέρα και τη γη:

Ελλάδα/Νερό : Στο Ινστιτούτο Αρχιπέλαγος, στο νησί της Σάμου στο βόρειο Αιγαίο, μια διεθνής ομάδα βιολόγων καταγράφει μια από τις πιο πλούσιες περιοχές του πλανήτη σε βιοποικιλότητα. Με τις αεροφωτογραφίσεις της Clémentine και του Adrien, θα μπορέσουν να χαρτογραφήσουν τα λιβάδια Ποσειδώνιας που βάλλονται από την τουριστική εκμετάλλευση και την αστικοποίηση της ακτογραμμής.

Ινδονησία/Φωτιά : H Clémentine και ο Adrien συνεχίζουν το ταξίδι τους και φτάνουν στην Ινδονησία, όπου συναντούν τον Γάλλο ηφαιστειολόγο Philipson Bani για μια αποστολή πάνω από τον ηφαίστειο Papandayan. Αλλά πριν ξεκινήσουν τη φωτογράφιση από το αεροπλανάκι, ο Philipson πάει την Clémentine μια βόλτα στις πλάγιες του ηφαιστείου.

Χιλή/Αέρας: Βόρια του Σαντιαγό, την Χιλιανή πρωτεύουσα, οι δυο εξερευνητές μας εισάγουν στα τεχνάσματα που επιτρέπουν τους αγρότες της ξηράς εκείνης περιοχής να συλλέγουν γλυκό νερό για να καλλιεργήσουν τα εδάφη τους.

Περού/Γη: H Clémentine και ο Adrien πετάνε πάνω από τον αρχαιολογικό χώρο του Καράλ Σουπέ, ερείπιο της αρχαιότερης προ-κολομβιανής πόλης που ανακαλύφθηκε ως τώρα στην Αμερική. Για μεγάλη χαρά του επιτελείου των αρχαιολόγων, ανακαλύπτουν γεωγλυφικά, ένα είδος τεραστίων χαραγμάτων σχεδιασμένα με πέτρες, που δεν είχαν ποτέ εντοπιστεί από το έδαφος.

Πηγή: Εconews.gr

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Ακόμα μια δικαίωση του Δικτύου Φορέων και Πολιτών για την προστασία των Αγράφων.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η Αθήνα θεωρείται μια από τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με τη μεγαλύτερη αναλογία θανάτων σχετιζόμενων με την έλλειψη προσβάσιμου πράσινου
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Περίπου 3.760 μετρικοί τόνοι πλαστικών πλέουν αυτήν τη στιγμή στη Μεσόγειο Θάλασσα
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Οι μαρτυρίες των ανθρώπων που χτυπήθηκαν επειδή λένε “όχι” στην επιβολή εγκατάστασης αιολικών βιομηχανιών.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ