A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

8 τροφές που αν προσθέσετε στη διατροφή σας θα νιώσετε ευεξία

Προσθέστε αυτά τα τρόφιμα στη λίστα της διατροφής σας και θα διαπιστώσετε τεράστια διαφορά στην καθημερινή σας ευεξία…

Ντομάτες: Αν δεν έχετε αλλεργία στη ντομάτα, οι ντομάτες είναι ακόμη ένα ‘super” τρόφιμο. Παρότι η κανονική περίοδος που μπορείτε να καταναλώσετε τη ντομάτα είναι μικρή, μπορείτε να προσλαμβάνετε τα οφέλη της και από την κέτσαπ αλλά και τη σάλτσα ντομάτας. Εκτός από το ότι έχουν όλες τις βιταμίνες, οι ντομάτες είναι ‘μαχητές” κατά των ασθενειών. Βοηθούν την καταπολέμηση του καρκίνου και των καρδιακών παθήσεων.

Σολομός: Όλα τα είδη των ψαριών είναι πολύ θρεπτικά και θα πρέπει να προσπαθείτε να τα συμπεριλαμβάνετε στη διατροφή σας 2 έως 3 φορές την εβδομάδα. Παρόλο που τα ψάρια έχουν λίπος, γνωρίζουμε πλέον ότι δεν είναι όλα τα λίπη ίδια και τα ψάρια περιέχουν μια πολύ υγιεινή κατηγορία λιπών. Για παράδειγμα, ο σολομός είναι μια πλούσια πηγή ω-3 λιπαρών οξέων, τα οποία μπορούν να προστατεύσουν από πλήθος ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων και των καρδιακών παθήσεων.

Φασόλια: Τα φασόλια και τα κουκιά κάνουν καλό στην καρδιά σας. Επίσης υπάρχουν στοιχεία ότι εμποδίζουν την εμφάνιση του καρκίνου, κρατούν χαμηλά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και σας δίνουν την αίσθηση του κορεσμού, το οποίο σας αποτρέπει από την υπερκατανάλωση διάφορων τροφίμων.

Σόγια: Η σόγια είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα. Δεν σας αρέσει το Tofu ή μαλακό τυρί από σόγια; Λοιπόν, υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι για να συμπεριλάβετε τη σόγια στη διατροφή σας. Το γάλα από σόγια είναι μια εναλλακτική λύση για τα γαλακτοκομικά προϊόντα.
Σπανάκι: Μερικά από τα ευεργετικά συστατικά που περιέχει είναι το β-καροτένιο, βιταμίνες Β, Ε και C, ασβέστιο και μαγνήσιο.

Τσάι: Είναι χαλαρωτικό, δεν έχει θερμίδες και έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Το τσάι επίσης, έχει συνδεθεί με την υγεία της καρδιάς, την πρόληψη κατά του καρκίνου, την πρόληψη εγκεφαλικών επεισοδίων και τη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Γιαούρτι: Αυτό είναι το καλύτερο σνακ για τη δουλειά. Έχει ασβέστιο και άλλα θρεπτικά συστατικά. Αλλά αυτό που κάνει ένα ‘αληθινό” γιαούρτι πραγματικά σημαντικό είναι η παρουσία των προβιοτικών και πρεβιοτικών – ζωντανοί οργανισμοί που προάγουν την υγεία του πεπτικού.

Πορτοκάλια: μπορεί να μην είναι συναρπαστικό ή εξωτικό, αλλά αυτό το παλιό και πολύ διαδεδομένο στην Ελλάδα φρούτο είναι και πολύ υγιεινό. Προτιμήστε να καταναλώνετε πορτοκάλια παρά να πίνετε τον χυμό τους, διότι ο πολτός του έχει δεκαπλάσια ποσότητα βιταμίνης C από ότι χυμός του.


πηγή:aftodioikisi.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
Υπάρχει έκτακτη ανάγκη αυτή τη στιγμή να παραγγείλουμε τροφή για τα 18 ζώα που φροντίζουμε στον ΕΣΠΙ, έχουμε χόρτο για περίπου ακόμα 15 μέρες.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Το σημείωμα που άφησε μία φοιτήτρια στους γείτονές της, μας γεμίζει ελπίδα...
ΤΡΟΦΙΜΑ
Μία εθελόντρια που συμμετέχει στις δράσεις της Κοινωνικής Κουζίνας "Ο Άλλος Άνθρωπος" μοιράζεται την εμπειρία της για την αξία που δίνουμε στο φαγητό.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Μπήκε ο Οκτώβρης και το Μποστάνι μυρίζει Φθινόπωρο!
ΤΡΟΦΙΜΑ
Σήμερα θα σας δώσω στην δημοσιότητα για πρώτη φορά τις αντιοξειδωτικές μονάδες που έχουν διάφορα τρόφιμα
ΤΡΟΦΙΜΑ
Ο Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών όρισε την 29η Σεπτεμβρίου 2020 ως την «1η Διεθνή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Απώλεια και Σπατάλη Τροφίμων»
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x