A+ A A-
  • Πλοήγηση από το πληκτρολόγιο:
  • h Αρχική
  • n Δίκτυα αλληλεγγυης
  • a Ανταλλακτικό χαριστικό παζάρι
  • e Νέα
  • p Αρθογραφία
  • w Ποιοι είμαστε
  • c Επικοινωνία
  • t Web Tv
  • s Κοινωνική οικονομία
  • g Αλληλεγγύη
  • m Συνεργατισμός
  • x Καινοτομίες
  • u Start ups
  • o Αειφορία
  • r Δικαιώματα
  • j Ακτιβισμός
  • q Ζώα
Εναλλακτικός ΑμεΑ

Μπάρα προσβασιμότητας για ΑμεΑ

4 τροφές που τις καταναλώνουμε με λάθος τρόπο

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την ποσότητα των θρεπτικών ουσιών που παίρνει ο οργανισμός μας από κάθε τροφή.

Παράγοντες όπως το μαγείρεμα η μέθοδος ωρίμανσης μια τροφής, ο συνδυασμός τροφών σε ένα γεύμα, μια ξεχωριστή ποικιλία αυτής της τροφής και ακόμη και το δικό σας ξεχωριστό, βακτηριακό γονιδίωμα στο στομάχι και το έντερό σας, μπορεί να επηρεάσουν το πόσο όφελος έχετε από την κατανάλωση των τροφών.

Δείτε τον πιο σωστό τρόπο για να καταναλώνετε ορισμένες από τις πιο βασικές τροφές στο καθημερινό τραπέζι, ώστε να παίρνετε το μέγιστο από αυτές:

Πατάτες

purple potatoes

Έρευνα έδειξε ότι οι μωβ πατάτες είναι εκείνες με τα καλύτερα οφέλη για τον ανθρώπινο οργανισμό, όπως η μείωση της αρτηριακής πίεσης και η μείωση του κινδύνου για καρκίνο. Επιπλέον, μια άλλη έρευνα του 2014 διαπίστωσε ότι οι μωβ πατάτες ξεπερνούν κατά πολύ τις πιο γνωστές μας λευκές στην ποσότητα πολυφαινολών και στην μειωμένη επίδραση στο σάκχαρο του αίματος.

Καρότα

carrots T

Έρευνες έδειξαν πως όταν κόβουμε τα καρότα εκείνα χάνουν πολλά από τα θρεπτικά συστατικά τους μέσω των χυμών που φεύγουν εκείνη τη στιγμή. Αυτό σημαίνει ότι μετά το πλύσιμο και το ξεφλούδισμα, τα καρότα θα πρέπει να διατηρήσουν ακέραια τη μορφή τους. Επίσης είναι καλύτερο να τα καταναλώνετε μαγειρεμένα και όχι ωμά, επειδή, σύμφωνα με έρευνα, το μαγείρεμα των καρότων αυξάνει τη βιοδιαθεσιμότητα των καροτενοειδών που περιέχουν.

Σκόρδο

garlic-clove-being-crushed-with-a-knife-blade

Έρευνες έχουν δείξει πως αν αφήσετε το σκόρδο να "ηρεμήσει" για 10 λεπτά αφότου το "σπάσετε" απελευθερώνει ένα ένζυμο που ονομάζεται αλλικίνη και το οποίο έχει αποδειχτεί ότι μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νοσημάτων, κάνοντας τα αιμοπετάλια λιγότερο "κολλώδη" και πιο εύκολο να κυκλοφορήσουν μέσα στα αγγεία.

Τσάι

lemon tea

Αν θέλετε να πάρετε το μέγιστο από το τσάι σας, τότε μην προσθέτετε γάλα στο ρόφημα. Έρευνες έχουν δείξει ότι το γάλα μειώνει τα οφέλη του τσαγιού στο καρδιαγγειακό σύστημα. Επίσης, αν προτιμάτε το πράσινο τσάι τότε προσθέστε λίγο λεμόνι ή λίγο χυμό φρούτων. Η βιταμίνη C μπορεί να αυξήσει τη βιοδιαθεσιμότητα των θρεπτικών ουσιών του πράσινου τσαγιού.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΤΡΟΦΙΜΑ
Υπάρχει έκτακτη ανάγκη αυτή τη στιγμή να παραγγείλουμε τροφή για τα 18 ζώα που φροντίζουμε στον ΕΣΠΙ, έχουμε χόρτο για περίπου ακόμα 15 μέρες.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Το σημείωμα που άφησε μία φοιτήτρια στους γείτονές της, μας γεμίζει ελπίδα...
ΤΡΟΦΙΜΑ
Μία εθελόντρια που συμμετέχει στις δράσεις της Κοινωνικής Κουζίνας "Ο Άλλος Άνθρωπος" μοιράζεται την εμπειρία της για την αξία που δίνουμε στο φαγητό.
ΤΡΟΦΙΜΑ
Μπήκε ο Οκτώβρης και το Μποστάνι μυρίζει Φθινόπωρο!
ΤΡΟΦΙΜΑ
Σήμερα θα σας δώσω στην δημοσιότητα για πρώτη φορά τις αντιοξειδωτικές μονάδες που έχουν διάφορα τρόφιμα
ΤΡΟΦΙΜΑ
Ο Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών όρισε την 29η Σεπτεμβρίου 2020 ως την «1η Διεθνή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Απώλεια και Σπατάλη Τροφίμων»
ΣΗΜΕΡΑΕΒΔΟΜΑΔΑΜΗΝΑΣΕΤΟΣΟΛΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
x